نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

❤شومن کوچک من❤

1392/5/31 21:33
721 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان سلام،دوستهای مهربونم سلام

یادتونه گفتم گل پسرم برای 24مرداد وقت آتلیه داره؟؟متاسفانه از روز قبلش چنان سرگیجه مرموزی گرفتم ناراحتکه نگو واین شد که وقت آتلیه رو کنسل کردم وبه سه شنبه 29مرداد منتقلش کردم.چشم

از حدود 10روز قبلشم مشغول دوخت ودوز برای پسری شدمتشویق وسه تا لباس خوشگل براش دوختم که البته ناگفته نمونه بدون کمکهای مامان گل وهنرمندمقلب قطعا موفق به این امر نمیشدم.ماچ

روز خوبی بود توی آتلیه هم پسرم عکسهای خوبی گرفتتشویق و ما 8تا عکس انتخاب کردیم که توی 6تاش یه لباس تنشه ابلهوعلتشم اینه که پسرم خسته شد ودیگه همکاری نکرد ولی همینم عاااااااااالی بود چون ما معمولا سریالی ودو قسمتی میریم آتلیه ولی این بار با یه قسمت قائله ختم به خیر شد.ولی متاسفانه عکسها خیلیییییییی دیر آماده میشه یعنی اواسط مهرماهناراحتچون سرشون خیلی خیلی شلوغ بود ولی اشکال نداره ارزش انتظارشو داره.مژه

عکسهای خوبی نگرفتم چون پسرم تازه از خواب بیدار شده بود وبی حوصله وخواب آلود بود ولی بازم به دیدنشون دعوتتون میکنم.

بفرمایید ادامه مطلب

 

 

شومن کوچک من

شایان ذکراست تمام فیگورهای این مدلینگ زیبا جلوی آینه وبه سلیقه خودشون انتخاب شدهتشویق

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

 

شومن کوچک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
1 شهریور 92 10:36
وااااااااااااااااااای من قربونت برم خیلی قشنگن. مخصوصا لباس مشکیه. شبیه لباس پینوکیو شده. مامان سمانه هنرمند دستت دردنکنه. ما بیصبرانه منتظر عکسای آتلیه هستیم.


خدانکنه خاله جون

ممنون از لطف ومهربونیت شقایق جونم
ترکان
1 شهریور 92 13:49
واااااااااااای این جیگرووووووووو
ای سمانه جون ای هنرمند ای ذوق و سلیقه ای مزون واااااااای چه لباسایی دوختیا خیلی نازن عاشقشون شدم مخصوصا اون چهارخونه قرمزهبرای منم لباس میدوزی


چشمات قشنگ میبنه وقلبتم پراز محبته عزیزم

بعله برای تو ندوزم برای کی بدوزم عزیزدلم؟؟؟؟!
مامان کیان کوچولو
2 شهریور 92 1:06
به به آفرین به این مامان هنرمند...
خیلی خوشگلن لباش ها مخصوصاً اون مشکیه
چقدر هم به گل پسرمون میا د ووووووی خوردنی شده با این تیپش



یک دنیا ممنون از محبتت دخترخاله جون
محبوبه مامان الینا
2 شهریور 92 9:54
چه لباسهای خوشگلی دست مامان و مادرجون درد نکنه
ای جان فیگورهاتو قربووووووووووووون


ممنون خاله گل ومهربون
مائده(ني ني بوس)
2 شهریور 92 14:52
آفرين به اين مامان هنرررررررمندمحمد رهام جون تيپت حرف نداره


مرسی خاله مهربون
مریم مامان نیکان
2 شهریور 92 17:59
شنیده بودیم نویسنده وخلاق و باسلیقه و آشپز هستید ولی دیگه از خیاط بودنتون خبر نداشتیماینجاست که میگن از هر انگشتش هنر میریزه واقعا وصف حال شماست چه لباسهای قشنگی دوختید آفرین


اینا همه اوج مهربونی ولطف شما رو میرسونه مریم جونم
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 92 22:14
سرگیجه مرموزت برای چی بود؟
خدا بد نده
ولی تو فکرم
خو ببخشید میدونم باردار نیستی
آخه کافیه یه خانوم سر گیجه یاتهوع و یاداشته باشه فقط همین سوال میاد تو ذهن!بارداری؟


نه باردار نیستم نمیدونم چم شده
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 92 22:15
جدا از شوخی ایشالله رفع بلا شده باشه گلم
خوب سمانه جون تا مهر چیزی نمونده.اینجا هم اینطوریه.خیلی دیر اماده میکنن عکسهای خوشگلمون رو


بهترم ولی خوب نشدم عزیزم

آره بابا چشم به هم بزنی میاد

ای جان عزیزززززززززززززززززززززززم
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 92 22:16
وااااااااااااااااااااااااااااای سمانه اون چهر خونه قرمزه خیلی خوشگلی
موهاشوووووووووووووووو ببین واقعا" شومن شدهوای این بزرگ بشه چه میکنه با ...


ممنون یک دنیا ممنون مینای مهرومهربانی
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 92 22:17
هر سه تا لباسش خوشگله.دست مامان گلت و خودت درد نکنه


چشمات خوشگل میبینه مهربون
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 92 22:17
چقدر پست گذاشتی دختر


تازه یه عالمه هم نانوشته دارم