نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 8

1392/6/21 1:10
689 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

1392/06/02

درود

چندوقت پیش با مامان سمانه رفتیم سوپرمارکت سرکوچمون وبا وسواسچشمک ودقت بسیار یه بسته ماکارانی خریدیملبخند،اونم نه برای خوردن مشغول تلفنبلکه برای بازی کردنتشویق ولذت بردن.مژه

کلبه ی پارچه ایم که توی عکسها مشهوده چندماه پیش توسط مامان وبابا جمع شد چشمکورفت توی کارتنشناراحتاونم به علت اینکه من با جامپینگ اشتباه میگرفتمش ومیپریدم روش واصلا گوشم بدهکار نبوداز خود راضی که این کار بسیار خطرناکهیول تا اینکه چند شب پیش ناگهان وبدون مقدمه زدم زیرگریه ومامان وبابا رو متعجب کردمتعجبووقتی جویای علت شدن،گفتم:

من دلم برای خونه ام تنگ شده لطفا بیاریدشقلب

مامان وبابام خندیدن وگفتن خب صحبت کن چرا اشک میریزی !!!حیف این مرواریدا نیست که بغلطه وبریزه روی زمین؟؟؟سوال

ومجدادا من صاحبخانه شدمنیشخند

سازه ماکارانی مشترک من ومامان برگردن اینجانبمژه

اتل متل توتوله 8

دارم برای مامانم دستبند درست میکنمچشمک

اتل متل توتوله 8

خب اینم آخرن ماکارانی!!!حالا باید دستش کنممژه

اتل متل توتوله 8

بعد به سبک یه قل ،دوقل ماکارانی ها رو مینداختم روی آسمون تا ببینم مامانم چقدر مهارت داره تا شکارشون کنهزبان

 

اتل متل توتوله 8

بعد گردنبند من تبدیل به حلقه سیرک شد تا ماکارونی ها نقش شیر سیرک رو بازی کنن واز توی حلقه آتیش بپرنخنده

اتل متل توتوله 8

اینم سازه عینکی من ومامانعینک

اتل متل توتوله 8

دیدش عالیهلبخندبفرمایید تست کنیدبغل

اتل متل توتوله 8

 

بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محبوبه مامان الینا
21 شهریور 92 8:51
عجب خلاقیتی!
ای جان واسه مامانش دستبند درست کرده
عینکه رو تست کردم واقعا دیدش عالی بود عزیزم



مرسی از حضور همیشگی وگرمت خاله محبوبه عزیزم
سارا مامان راستین جون
21 شهریور 92 16:57
ابتکار جالبی بود خیلی خوشم اومد


ممنون
مامان افسانه
22 شهریور 92 3:12
سلام
بابا مامان خلاق موفق باشی
عجب دستبندی درست کرده البته گردن بند خودش هم قشنگه
این ناز گل ببوس از طرفم


سلام به روی ماهت

ممنون وهمچنین شما

گل پسرا رو ببوسین لطفا
مامان حسام كوچولو
22 شهریور 92 23:03
اي جان چه با لذت بازي ميكنه


ترکان
23 شهریور 92 2:02
بابا مامانه نموووووووووووونهحالتون بهترهههه؟


شکرخدا بهترم ترکان جونم
فرنوش مامان ایلیا
23 شهریور 92 2:23
وای سمانه یعنی آخر ابتکار وخلاقیت وصد البته صبر وحوصله ای...

محمد رهام گلم قدر مامان عزیزتو بدون...
همیشه همیشه شاد باشید وسلامت...
هزار تا بوس واسه سمانه عزیز ومحمد رهام گلم...


فدات شم فرنوش جونم به من لطف داری گلم
همچنین شما دوست عزیزم
بوسه های ما رو از راه دور بپذیر خوشگل خانوم به همراه ماه پسرت
خاله الهام
24 شهریور 92 8:42
سمانه جونم دقيقا اين ايده ها چطوري به
ذهنت ميرسه
سازه ماكاروني من خيلي دوست دارم
معمولا جشنواره سازه ها رو هم ميبينم
البته ميديدم
عزيز خاله ماماني راست ميگه حيف اين مرواريدها نيست بريزه
ان شالله كه ديگه با كلبه پارچه اي مهربون شدي وروش نميپري
دوباره صاحب خونه شدنت هم مبارك گلم

وقتی مادر باشی به همه چی بچه گونه نگاه میکنی الهام جونم

بله خاله جون بهش احترام میذارم
سمانه مامان ستایش
24 شهریور 92 18:04
عزززیزم دوباره صاحب خونه شدی گلپسرم
چه بازی های بامزه و جالبیمحمدرهام جون قدر این مامان پرحوصله و اکتیوتو بدون


بله خاله جون،بادوستم تشریف بیارید درخدمت باشیم
ممنون از ابراز محبتت سمانه جونم
مامان کیان کوچولو
26 شهریور 92 1:17
خیلی جالب بود و با مزه ..
سمانه جووون دستبند جدیدت مبارک .. خیلی خوشمله هااااا
هیس هیش کی هیچی نگه شاید منم یه روزی این بازی و امتحان کنم ..


مرسی میخوام توی مهمونیهای مهم ازش استفاده کنم سمیه جون خخخخخخخخخ
به امید خدا
ببوس پسری رو
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 7:49
سلام سمانه جون
خوبی عزیزم
من اووووووووووووووومدم
چقدر پست
سمانه فکر می کنم این پستتو یه بار خونده بودم ولی نشده بود کامنت بذارم
وای چقدر اون عینک و گردنبند ماکارونی خوشگله.
من یه ستش رومیخوام که باهاش برم عروسی
ولی جدا از شوخی کارت قشنگ بود مامان خاااااااااااااااااااااانوم
تو که باز محمد رهام رو سبز پوشوندیخوردنی میشه.اسپند دودش کن
وای سمانه به راستی چرا این بچه ها به جای حرف گریه می کنند
فکر کن گاهی اوقات محمد هم میخواد چیزی که باعص ناراحتیش شده رو به من بگه بغض میکنه و با بغض تعریف میکنه
امان از این بچه هاااااااااااااااااااااااااااااا


سلام عزیزدلم خوبی؟؟؟
قابل شما رو نداره خاله جون،آدرس بدین بفرستیم براتون
به راستی نمیدانم من هم!!!!!!!!
دلشون کوچیکه وطاقتشون کم عزیزمه آقامحمد