نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

عیدآمد وعیدآمد

1393/1/7 13:11
394 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عیدی،بوی توت،بوی کاغذرنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره نو

بوی یاس جانماز ترمه مادربزرگ

با اینا زمستونو سرمیکنم

با اینا خستگیمو درمیکنم

بدرود زمستان،بدرود فصل زیبای عاشقی ومادری من،سلام بربهار سلام برتولد طبیعت وسلام بریکی یه دونه نازم ودوستان مهربانم

همه روزهایتان عید،سالتان پراز سلامتی وشادی وبرکت

سال نو مبارک

محمدرهام نوشت:

 

درواپسین لحظات اسفندانه ،تخم مرغ ها رو که نماد برکت هست با دستان فندقیم رنگ کردم

نوروز93

 که نتیجه ش شد این:

نوروز93

وگذاشتیم سرمیزمون که یادمون رفته بود نماداسب واینه رو روش بگذاریم

نوروز93

وگرفتیم از این ژستهای نمکینیشخند

نوروز93

 

نوروز93

وآقاگونه به پدرنگرستیم

نوروز93

وباز کودکانه دلبری کردیم

نوروز93

نوروز93

 

نوروز93

وکمی وروجکی هم چاشنی ژستهای کودکانه نمودیم

نوروز93

وسلام کردیم بربهاروبا سخاوتی بهاری سکه های هفت سین را بین قلک عزیز وصندوق اتبباق(صندوق صدقات)تقسیم نمودیم

آیا مادر صندوق اَتَبَباق را درست نوشته است؟؟؟؟؟؟؟؟

نوروز93

واینگونه تیپ سازی کردیم با کتونی هایی که بسیار دوستشان داریم ولباس زیبایی که خاله سارای مهربانمان برای میلادمان خریده بود.

وبازهم کودکانه ووروجکانه هم زدیم دودهای عودرا وغش غش خندیدیم وصدای شادیمان روح مادروپدر را به عرش برد.

نوروز93

وعکس خانوادگی گرفتیم وراهی منزل مامانبزرگ شدیم البته به دلایل مسائل غیرتی فقط عکس پدروپسریمان را پیش کش نگاههایتان میکنیمنیشخند

نوروز93

از پدرومادر یک عالمه اسباب بازی هدیه گرفتم  که به شرط حوصله مادر درآینده عکسشان ثبت میشودواز پدرجون مهربونم یک وجه نقدی تُپُلزبان


ایام به کام

بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حسام كوچولو
7 فروردین 93 14:09
انشالله هميشه سالم و تندرست زير سايه پدر و مادرت باشي.
مریم مامان نیکان
8 فروردین 93 8:51
سلام و صد سلام به مادر پسر گل انشالله سال 93 سال خوبی براتون باشه. چه خوبه که محمدرهام سر سفره میشینه و ژستهای نمکی میگیره من که خودمو کشتم تا بتونم ی عکس از نیکان و سفره بگیرم.قربونتون برم مواظب خودتون باشید.
مامان محمد و ساقی
9 فروردین 93 0:28
سلام سمانه جان سال نو مبارک سال خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم
مامان محمد و ساقی
9 فروردین 93 0:29
ای جانم تخم مرغ هم رنگ میکنه مبارکت باشه خاله جون لباس و کتونی هایی که خاله سارا برات خریده رمز رو خصوصی گذاشتم
محبوبه مامان الینا
9 فروردین 93 9:09
قربون اون دستای کوچولوی نازت که تخم مرغ عید رو رنگین کرده عزیزم سمانه جون نوروز مبارک و انشاله سالی سرشار از برکت و سلامتی و شادی پیش رو داشته باشین عزیزم
مامان محمدحسین و محمدطاها
9 فروردین 93 23:26
سلام سمیرا جون سال نو مبارک امیدوارم که سالی پر از خوشی و شادی و سلامتی داشته باشید از طرف من روی ماه گل پسر رو ببوس پایدارو برقرار باشید
مامان کیان کوچولو
11 فروردین 93 0:21
عزیز دلم نوروزت شاد و خرّم باد .. خوشتیپ ِ من عید شما هم مبارک عسلی امیدوارم در کنار مامان و بابای گلت سال ِ خوبی رو داشته باشی عزیزم . پسرک ِ خوش ژست بیا بغلم
شقایق.مامی ارشان
13 فروردین 93 14:33
عزیز دل من سال نوتو باهزارتا بوسه تبریک میگم ایشالا هزار سال در کنار خانواده ب این سال برسی و تنت سلامت باشه
فرناز مادر آتیلا
17 فروردین 93 14:50
سلام عزیزم سال نو به شما و به کوچولویه گلت و خانواده محترمتون تبریک میگم انشالله سال خوبی داشته باشید
الهه مامان یسنا
18 فروردین 93 9:33
سال نو مبارک
ساره
21 فروردین 93 2:40
سلام سال نو مبارک
ღ مونا مامان امیرسام ღ
22 فروردین 93 19:04
سلام عزیزای دلم خوبید سال نو مبارک.انشالله سال خوبی رو در کنار هم پیش رو داشته باشید عکسهاتون هم مثل همیشه عااالی خیلی فکر خوبی کردی سمانه جون دادی محمد رهام تخم مرغها رو رنگ کرد من دوباره اومدم اینجا سرشار از احساسات مادرانه شدم و کلی به خودم بد و بیراه میگم امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه کتونیهاتم مثل خودت بیسته بیسته اقا رهام گل
محبوبه مامان الینا
23 فروردین 93 11:20
غیبت هاتون خیلی زیاد شده خانوم ( اینو با لحن یه مدیر ِ خشن و زمخت بخون ) کجایی رفیق؟ دلمون یه ذررررررررررررررره شده
مامان رهام
27 فروردین 93 0:35
سلام سمانه جونم خوبید عزیزم...امیدوارم سال جدید براتون پرخیروبرکت باشه...چه ژستای خوشگلی گرفتی عزیزخاله..کتونیاتم خوشملن مث خودت