نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

سورپرایز

1393/3/6 11:23
373 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه نوزدهم اردیبهشت ،خونه عمو دعوت بودیم.

وجون بیست ویکم سالگرد ازدواجشون بودمحبت با همدیگه براشون کیک پختیم چشمکویه شمع سه هم گذاشتیم روش ورفتیمآرام.

وقتی رسیدیم جلوی واحدشون اومدیم شمع رو روشن کنیم تا حسابی غافلگیرشون کنیم دیدیم شمعمون فیتیله ش نیست!!!!!!!سوت واین بود که خودمون غافلگیر شدیم!!!کچلخلاصه کلی خورد تو ذوقمون خسته

زهرای عزیز،رضا جان انشالله سیصدمین سالروز ازدواجتون رو جشن بگیرید وهمیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشید.بوس

عکسها درادامه

 

محمدرهام نوشت:

زنعمو شمع جایگزین شمع بی فیتیله مون کرد وعمو برام روشنشون کرد

سورپرایز

فوووووووووووووتیدم به افتخار این زوج خوشبختبوس

سورپرایز

وبرش زدم کیک این مراسم رو بازم به افتخارشونمحبت

سورپرایز

خوشبخت وشاد باشید

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان کیان کوچولو
6 خرداد 93 13:15
ای جانم به این پسر و مامان مهربووون مبارکشون باشه و ایشالله که سالها در کنار هم خوشبخت زندگی کنن .
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزم،انشالله
مامان شقایقℒℴѵℯ
6 خرداد 93 14:31
چ سوپرایز قشنگی به به. همیشه شاد باشی گل خاله ایشالا ی روزی شمع سالگرد ازدواج خودتو فوت کنی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونی
محبوبه مامان الینا
7 خرداد 93 9:28
چه جاری ِ مهربونی خدا از این جاری ها نصیب کنه مهربونیت حد و مرز نداره دوست جونم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ههههه از دست تو محبوبهلطف داری عزیزدلم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
7 خرداد 93 13:40
سلام.خوبید؟ آفرین به این جاری و برادر زاده بافکر دست دوست خوبم درد نکنه همیشه کیکاش نامبر وانه. ولی چه ضد حالی خوردید.من بود برمیگشتم. خوشبخت باشن همیشهسمانه راستی بیا یه قرار بذاریم ببینیم همو دیگه تو هم بی زحمت کیک درست کن بیار و من و روشا رو سورپرایز کن خداییش قسمت اولو جدی گفتم بعدیش شوخی بود.بیا دیگه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام گلم شما چطورید؟؟ وای خجالتم نده دوست جون خخخخخ نه ما خیلی شیک به مسیرمون ادامه دادیم چشم حتما،زمان قرار با شما من همیشه آماده ام روزهای پرترافیکمم تلفنی بهت گفتم
نى نى عسلك
9 خرداد 93 18:18
عززززيزم!مهم دلتون بوده كه روشن بوده!هميشه به شادي.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون دوست خوبم
zahra
10 خرداد 93 16:05
سلام عزیزم مرسی از سورپرایز قشنگت هم اونجا هم اینجا انشالله جبران کنیم.مرسی عزیزم. برای شما هم آرزوی خوشبختی و سلامتییییییییییییی کنار همدیگه دارم. دوستون دارم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم خوبید؟؟ خواهش میکنم ممنون از دعای قشنگت
حمید رضا درخشانی
13 خرداد 93 16:40
سلام خوشحال میشم که به وبلاگ من بیایید تشکر میکنم
سعيده مامان آرتين
14 خرداد 93 19:48
سمانه جون ممنون كه بهمون سر زدي با اجازه لينكت ميكنم اگه امكان داره رمز پستتو برام بزار
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون از شما به روی چشم
مامان سمیه
15 خرداد 93 0:01
سلام سلام صد تا سلام سمانه جون ممنونم که به وب پارسا سر زدی ،منم با اجازه وب محمد رهام گلم را لینک کردم. امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم میبوسمتون،و دستان پر مهرتون را به خداوند عزیز میسپارم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام به روی ماهتون ممنون از شما انشالله
❤مامان محمد و ساقی❤
25 خرداد 93 22:43
مبارکشون باشه ایشالله به پای هم پیر بشن دست شما هم درد نکنه خوب سورپرایز شدینا سمانه جون یه لطفی کن رمز پستهای بالایی رو برام تلگراف کن تا همین جا فعلا" خوندم دوست ندارم الکی نگاه کنم و کامنت بزارم دوست دارم پستها رو با تمام وجودم بخونم خیلی وقته که با عشق و علاقه اینجا تو وبت هستم و مشغول خوندن و دیدن خیلی خیلی لذت بردم عزیزم پس منتظر رمز میمونم تا بیام برای بقیه پستها
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
انشالله آره حسااااااااااابی تبگراف شد عزیزم ممنون از محبتت خیلی با محبتی خیلییییییییی دوستتون دارم رمز درخدمت شماست مینای مهرو مهربونی