نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

وداع با سومین دهه

1393/2/31 19:50
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بزرگ شدن چه معنا ومفهومی داره؟؟انگار همین دیروز بود که با عدد 2خداحافظی کردم حالا نوبت 3 شده

خدا نگهدار ماهگردهای خوشی که که دهگانتان *3* بود

بله بنده،محمدرهام کمالی سی ونه ماهه شدم وپا در چهلمین ماهگرد زندگی زمینیم گذاشتم.حالا نمیدونم چل چلی که میگن همینه؟؟اصلا نمیدونم این واژه یعنی چی؟؟

سی ونه ماهگی

جشن کوچک مرا مزین کنید.

بفرمایید ادامه مطلب

اینم شما وداستانهای من برای اینکه ازم عکس نگیــــــــــــــرن!!!!!!

سی ونه ماهگی

میرم تو فاز بی تفاوتی

سی ونه ماهگی

فاز شیطونی ووروجکی

محمدرهام:مامانی ببیبن من اینجا آوینجو(آویزون)شده بودم

سی ونه ماهگی

فازغم

سی ونه ماهگی

فاز دلبری وطنازی

سی ونه ماهگی

فاز ژستهای زورکی

سی ونه ماهگی

وتمااااااااااااااااام

رسیدیم به قسمت مورد علاقه م فووووووووووت ردن شمعبوس

سی ونه ماهگی

 

سی ونه ماهگی

لبخندرضایت

سی ونه ماهگی

وبریدن کیک مامان پز

سی ونه ماهگی

پشت صحنه:

سی ونه ماهگی

تماشای پیام بازرگانی های محبوب که تقریبا همه رو حفظم

سی ونه ماهگی

فراراز دست دوربین

سی ونه ماهگی

 

سی ونه ماهگی

حرکات آکروباتیک

سی ونه ماهگی

 

سی ونه ماهگی

میزنوردی

سی ونه ماهگی

پرتاب کوسنها به اطراف

سی ونه ماهگی

مامان نوشت وپایان نوشت:

سیاهی دوچشمانت مرا کشت

                                                     درازای دوزلفانت مرا کشت

به قتلم حاجت تیروکمان نیست

                                                    خم ابرو مژگانت مرا کشت

 

سی ونه ماهگی

عروسکم،جانکم،ماهکم

ورودت به چهارمین دهه ی زنگیت مبارک،بهترینهارو برات میخوام بهترینم

سی ونه ماهگی

خدایارو پناهتونمحبت

پسندها (9)

نظرات (11)

ارزانسراي
31 اردیبهشت 93 20:04
قيمت اجناس بين 8 تا 25 تومان هس لباسهايي با جنس عالي و خوب از خريدتان پشيمان نميشويد ادرس وبلاگ http://arzansaray.blogfa.com
محبوبه مامان الینا
1 خرداد 93 7:29
عزیزم ورود به دهگان ِ 40امت مبارک فیگورات از هر نوعی خوردنیه خوشگل ِ من شعر مامان و بابا نوشت واقعا عالی بود
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان کیان کوچولو
1 خرداد 93 12:58
عزیز دلم ماشالله ک واسه خودت مردی شدی ... پسر شیطون دوست داشتنی خاله.، چهل ماهگیت هم مبار ک عزیزم ایشالله ک همیشه شاد و لبات خندون باشه در کنار خانواده ی مهربونت.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
مرسی خاله جونم،همچنین شما
مامان حسام کوچولو
1 خرداد 93 17:01
مبارك خوشگل پسر دلم برات خيلي تنگ شده بود
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون
مهسا
2 خرداد 93 0:25
عزیزم 39 ماهگیت مبارک ایشالله 390 ساله بشی پسر مهربون و خوشگل سمانه جونم من سر قرارمون هستم ولی هنوز شمالم اومدم حتما خبرت میکنم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونمخوش بگذره عزیزم
مامان الهام
2 خرداد 93 14:36
خدا براتون حفظش کنه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزم
شقایق.مامان حباب
4 خرداد 93 14:27
ارشان این ماه با 1 خداحافظی میکنه و تو با سه قربونت برم خاله جونی ک ماشالا مردی شدی برای خودت ایشالا خدا حافظت باشه عزیزم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
مبارکه داداشی باشهممنون
خاله حدیثه
4 خرداد 93 15:40
مبارک باشه عزیزم هزار ساله بشی انشالله
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
7 خرداد 93 13:45
ای جان.ایشالا به سلامتی و دلخوشی. چه زود گذشت ماشالا دیگه محمرهام جونمون مردی شده واسه خودش چه کیکی بسی هوس نمودیم منم بهترینها رو برات آرزو میکنم عشق خاله عکسا و ژستها عالی بود.فدای خودت و فیگورات
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزم ای جانم تشریف بیار خونمون برات میدرستم عزیزم یک دنیا سپاس خاله جون
❤مامان محمد و ساقی❤
25 خرداد 93 22:36
39 ماهگیت مبارک عزیزم چه کیک خوشگلی درست کردی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
چشمات خوشگل میبینه عزیزم