نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

بزرگ معلمان تاریخ

1393/2/20 14:24
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جمعه1393/02/12روز معلم بود واز صبح صدای بلندگو وازدحام جمعیت وهلیکوپتر گواهی میداد که یه خبری هست!!

بله قراربود دوشهید گمنام از عملیات خیبر مجنون که یکی 18ساله ودیگری 22ساله بودن توی پارک سرکوچه مون به خاک سپرده شن،پارک 17شهریور از این به بعد یه مکان مقدسه،مکانی که به یادمون میاره چه دین عظیمی به گردنمون بوده وهست.

هی با خودم یکی به دو کردم،که برم یا نرم؟!!؟!؟آخر دلم طاقت نیورد ورفتمگریهدرسته هیچ خاطره ای از عموهای شهیدم ندارم جز چند تا عکس اونم فقط با عمو قاسمم ولی خیلی تحت تاثیرشهدا هستم اصلا روح وروانم به هم میریزه درحدی که دیدن فیلم معراجیها تا چندروز روحمو به هم ریخته بود.عمو احمد وعمو محمدم قبل از ازدواج مامان وبابا شهید شده بودنبوسعمو قاسمم یه جوون 16ساله بوده که شناسنامه ش رو دست کاری کرده ورفته جبهه،منو خیلی دوست داشته ولی حتی مهرش به من نوزاد جلوی غیرت وهمیتش رو نگرفته.

عمو قاسمم مفقودالاثره،مادرجونم خبرنداره ولی خبرموثق رسیده که اصلا عموی عزیزم اثری نداره که بخواد مفقود باشه یا نباشه!!!!آخه توپ مستقیم به عموم اصابت کرده بوده.

از وقتی مادر شدم حسم خیلی قویتر شده،حالا میفهمم علت خمیده شدن پاها وعصا به دست شدن مادرجونم چیه؟؟؟؟حالا میفهمم که اون عصاس که پشتش کمر شکسته شو مخفی میکنه.توی مصاحبه های تلویزیونی وجراید دیدم وخوندم واز زبانها شنیدم که گریه نمیکرده وخیلی قوی خودشو نشون میده ولی من الان مثله هرمادر دیگه ای میفهمم که چقدر داغونه!!!!!!من وقتی مثلاخواب بودم شنیدم صداشو که با روضه حضرت قاسم چه عجز وناله ای میکرده!!من میدونم هنوز منتظر جنازه ته تغاریشو توی قبر خالیش بذاره وبالای قبر خالی با امید گریه نکنه.

فقط اینو دوست دارم فریاد بزنم!!!!آی مردم حواسمون هست چه جوونایی پرپر شدن که ما الان اینجاییم؟؟؟

دوست ندارم توی وب عزیزکم از غم بنویسم ولی مینویسم تا بدونه این مملکت چطوری ،اینطوری شده؟؟

اگه دوست دارید بیشتر بخونید

http://www.yaraneasmany.com/Home/Personal/22

http://parvanegi1.blogfa.com/post-342.aspx

http://www.shohada18.ir/DetailsShahid.asp?offset=820&IDSH=891


http://yaraneasmany.blogfa.com/post-942.aspx

http://yaraneasmany.blogfa.com/post-942.aspx

 

عکسهای اون روز

معلم

 

معلم

 

معلم

 

معلم

معلم

 

معلم

 

معلم

دوراز جون برادرم که اسم دوتا از عموهام روشه(محمدقاسم)شباهت زیادی بین عمو قاسم وبرادرم هست درحدیکه هرچی به محمدرهام میگیم این عکس عمو قاسمه،میگه:

نه نــــــه نـــــــــــــــــه!!! این دایی جانه

معلم

پسرگلم خسته شده

معلم

 

معلم

 

معلم

عمو احمد

معلم

عمو محمد

معلم

عمو قاسم

عموقاسم

شهدای مسجد الهادی

معلم

ودرنهایت

پدرومادر عزیزم روزتان مبارکبوس

بزرگ معلمان تاریخ هرروز روز شماست،روحتان شاد وراهتان پررهرو بادمحبت

 

پسندها (5)

نظرات (8)

محبوبه مامان الینا
22 اردیبهشت 93 12:07
بنده خدا مامان بزرگت چی میکشه خدا بهشون صبر بده واقعا خیلی سخته خیلی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
واقعا خیلی سخته خیلـــــــــی
مامان کیان کوچولو
22 اردیبهشت 93 17:30
سمانه جوووون اشکمو در اوردی خدایییش ... ببین قشنگ گریه کردم و خوندمااااااااااا... طفلی مادر جووون روح بزرگی داره ..
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ای جان شرمنده سمیه جون،ببخش ناراحتت کردم واقعا همینطوره
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
25 اردیبهشت 93 23:51
سلام به سمانه عزیز و مهربونم.سلام به آقا محمد رهام گل.خوب و خوشید؟خیلی دلم براتون تنگ شده بود انقدر فرصت نت اومدنم کم شده بود الهی بگردم روح شهیداتون شاد و قرین رحمت حق ایشالا خدا به مادرجونت صبر بده خداییش خداوند امتحان سختی براش قرار داده
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا،شما خوبین؟ ممنون دوست عزیزم انشاللهواقعــــــــــــــا حتی تصورشم سخته
مائده مامان رهام
31 اردیبهشت 93 9:28
سلام عزیزم مطمعنا روحشون شاد و قرین رحمت هست خوش به حال مادر جون که این قدر خدا بهش لطف داشته که این مقام بالا رو بهش هدیه داده مادر 3 شهید بودن کار ساده ای نیست امیدوارم ما هم بچه هامون خوب تربیت کنیم تا خون شهدا پایمال نشه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام قطعا همینطوره الهی آمین
وحيد
31 اردیبهشت 93 20:13
سلام ممنون كه به وب سايت سر زديد اگه مطلبي در مورد عموهاي شهيدتون داريد لطفا برام بفرستيد تا در وب سايت قرار بدهم التماس دعا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام،خواهش میکنم لذت بردم چشم حتما
نى نى عسلك
9 خرداد 93 18:24
شهدا هميشه افتخار ما هستن.ان شا الله روح شهيدان خانواده شما محشور با ائمه اطهار باشن.و خداوند به مادر جون اجر جزيل بدهد كه هر كسي طاقت اين ازمايش الهى رو نداره.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
انشاللهواقعا همینطوره
ستارگان آسمان من
15 خرداد 93 2:54
سلام...به به مادرایی مثل شمارو که میبینم کیف میکنم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون از لطفتون
❤مامان محمد و ساقی❤
25 خرداد 93 22:30
ما هر چی داریم از شهدا داریم دلم برای مادربزرگت سوخت بوی شهدا رو دوست دارم شهید رو میشه حس کرد به شرطی که خود آدم بخواد اگه نبودن معلوم نبود چه برسر ما می اومد بهشت خدا گوارای وجود همه ی شهدا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
نظر نبود که در وگوهر بود