نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

کچلیتو قربان❤

1393/3/17 14:04
1,938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ودرود

بالاخره آمد به سرم از آنچه میترسیدم!!

توی دوران بارداریم خواهشم از خدا بعد از قضیه سلامتی مو داشتن نوزادم بودچشمکدست خودم نیست ولی اصلا از بچه های کچل خوشم نمیادسوال

حالا خدا خواسته منو اجابت کرد ولی بنده های خدا اگر گذاشتن منو موهای پسرم با هم خوش باشیم!!!!

همسرجون مدتهای زیادیه میگه اجازه بده سر این بچه رو کچل کنیمغمگین بذارسرش نفس بکشه!!موهاش پر وخوشگل میشه!!نگران نباش سریع بلند میشه!گریه

پدرم همینطوربی حوصله

دیگه سید محمدِ آرایشگرم شد مزید برعلتعصبانیهربار محمدرهام رو اصلاح میکرد میگفت موهای این بچه رو از ته بزنید هم جون بگیره وهم این بچه گناه داره موهاش انقدر بلندهدرسخوان

خلاصه گفتن وگفتن

تا دررروز سی ام اردیبهشت بالاخره تسلیم شدم وشد آنچه نباید میشدکچلکچلیتو قربان

ادامه درادامه......

شایان توجه است این جنایت بزرگخندونکتوسط اقای پدر صورت گرفت!!گریه

کچلیتو قربان

مامان فدات شهبوس

کچلیتو قربان

 

کچلیتو قربان

 

کچلیتو قربان

واینگونه پسر مو قشنگم به گروه سر خلوتیان پیوستزبان

کچلیتو قربان

 

کچلیتو قربان

 

کچلیتو قربان

 

کچلیتو قربان

ویک سبد ابریشم سیاه به دست اومد از سر خوشگل نازدارمبوس

کچلیتو قربان

وحالا آماده دیدن یک محمدرهام جدید باشید

آماده اید؟؟

بریم؟؟

مطمئنید؟؟؟

بزن بریم

3

.

.

.

2

.

.

.

1

.

.

.

به قول شازده مون

جی جی جی جینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

کچلیتو قربان

محمدرهام نازم خیلی این تغییر رو دوست داره ومدام دست نوازش روی سر خوش میکشه ومیگه:

مامان ببین کچل شدم!!خوشگل شدم!!

به همه نوید کچلیش رو میداد وبا افتخار میگفت:

ببین کچل شدم

وقتی ازش میپرسم کچلی بهتره یا موداری؟؟

میگه:کچلی خوبه،من خوشم میاد

درحین زدن موهاش به باباش گفت:

مواظب باش به من نخوری،کچل میشی ها

قربونش برم فکر کرده کچلیش ویروسیه

مامان نوشتی درگوشی:

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون!!خندهبه نظرم خیلی بی مویی به عروسکم میاد وبه قول خواهرم شکل ایکیو سان شدهخندونکاز وقتی مونداره چشمای شهلاش بیشتر خودنمایی میکننزبانخلاصه که همه جوره خوشگله میوه ی دلمچشمک

محمدرهام نازم خاله سارا ایکیِِ خاله صدات میکنه ،ایکیو سان یه کودک باهوش کارتونی بود که زمان کودکی های ما پخش میشد.عکسشو از نت برات گرفتم تا باهاش آشنا بشی

ایکی

ایکیو سان برای حل مشکلات فکر میکرد وراه حلهای خوبی پیدا میکرد اینم روش فکر کردنش بود نازنینم

ایکی

وبعد چشماشو میبست وتمرکز میکرد

ایکی

اینم برات بگم که ما اززمان پخش این کارتون تا حالا ،گاهی خاله سارا رو سایو جان ویا سایو صدا میزنیم ،سایو جان دوست صمیمی ایکیو سان بود اینم عکسش

ایکی

چه با مو چه بی مو تو نفسمی،همه داروندارمی عشقکم

همه ی خوبیهای دنیا بدرقه راهت پسر سر خلوتیانِ مو قشنگم

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان ابولفضل
17 خرداد 93 14:50
چه بامزه شده فسقلي... منم دوبار تن به اين جنايت دادم ولي همه ميگن سر بچه هوا ميخوره و بچه سبك ميشه....ايشالله زودتر موهاي خوشگلش درميان...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
17 خرداد 93 15:52
کچلیت مبارک ایشالا کچلی ِ سربازی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنوننگووووووووو خاله
زهرا مامان ایلیا جون
17 خرداد 93 16:33
بدو خصوصی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
مرسی،چه بی مقدمه
ღمونا مامان امیرسام ღ
19 خرداد 93 2:19
خخخخخ واقعا همه اقایون مثل همند و همه بابا هااا و در اخر باز هم همه اقایون ما هم هر روز همین حرفها رو میشنویم اما جواب نـــــــــــــــه هستش منم اصلا دوست ندارم کچلی ولی خدایی خیلی به محمد رهام میاد اای جان قربون صورت گردت عزززیزم باورم نمیشه خودش خوشش اومده فسقلی ببوسش ای کیو سان خاله رو شما همه جوره خوشگلی عزززیز دلم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
دقیقااااا ممنون لطف داری عزیزم خودش خیلیییییییییییییییییییییییییی دوست داره واین علاقه ش رو اعصاب منه شماهم امیرسام جونمو ببوس
شقایق.مامی ارشان
19 خرداد 93 22:52
وای جونم ایکیوسانم خخخ آخ این باباهارو آدم بگیره تو خواب کچلشون کنه ببینیم چ حسی دارن انقدر دوست دارن بچه ها رو کچل کنن مبارک باشه خاله سرباز شدی ایشالا از سربازی برگشتی برات آستین بالا بزنیم هههههه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
آی گفتی شقایق،خیلی دلم میخواد کچل همسرجونو ببینم خخخخخ هههه ممنون خاله جون
الهه
20 خرداد 93 7:52
عزیزززززمممممممممممممممممممممممممممممم ببینششششششششششش خدایاااااااااا مبارک باشه عزیزم...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله الهه جون
محبوبه مامان الینا
22 خرداد 93 12:21
کچلی ت مبارک خاله خیلی هم خوشگل شدی اصل همه جوووووووووووووووووووووووووووووووووره ماهی تووووووووووووووووووووو
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاااااااااااااااااااااله یکرنگ ومهربوووووووووون
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
26 خرداد 93 10:53
یادم نمیاد قبلا چی گفته بودم فقط یادمه نوشته بودم خیلی هم کچلی به میاد و هر دو جوره خوشگلی. اینکم گفته بودم که من اگه در مورد روشا چیزی رو نخوام عملی کنم هر کی بگه حریفم نمیشه رسماا نرود میخ آهنین در سنگ ولی خوب کردید چون موهاش بهتر و پرپشت تر میشه. به خوشی از کچلیت استفاده کنی عزیزم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
نه من تسلیم شدمنمیدنم والا به این قضیه اعتقادی ندارم ولی بهش امیدوارم
مامان کیان کوچولو
4 تیر 93 1:23
واااااااااااااای من عاشق این پست شدم ... سمانه جووووون چقدر بهش میاد .. باهاتون موافقم که ای کی یو سان شده ، عاااااااااااالی شده عالی ... راحته بچه توی این گرما ... خوش به حالش واقعا ..............
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خیلی با مزه شده چهره ش بر خلاف میل باطنیمبود ولی الان ناراحت نیستم