نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تبلد دایی جان

1393/3/22 0:35
550 بازدید
اشتراک گذاری

روزها میگذرد ومیگذرد

سلام ودرود

1393/03/09جمعه

بیست وپنج سال پیش دربیمارستان مصطفی خمینی تحت شرایط اورژانسی،صدای گریه ی نوزادی توپل وزیباطنین اندازشد،نوزادی که نام دوتن از عموهای شهیدم براو نهاده شد،محمدقاسم جان خوش آمدیمحبت

واکنون..........

ورودت به بیست وششمین سال زندگیت مبارک ،جانِ خواهربوس

برایت بهترینها را از یکتای بی همتا خواستارم که بی شک تو لایق بهترینهایی

تبلد دایی جان

درادامه با خواهرزاده نوشت درخدمتیم

 

محمدرهام نوشت:

فیگوراختراعی درآن ِ لحظه

تبلد دایی جان

بازکردن کادوها دراوج هیجان به نیابت از دایی جانم

پونصدتومن،هزارتومن،دویست وپنجاه تومن

کلی همه خندیدن،خودشون میگفتن به ارقام من میخندن که مثل مزایده ها اعلام میکردم،حالا به رقمها میخندیدن یا به نحوه ی اعلامش خدا داند!!!!!!!!

به یادگار بماند که درحال حاضر بربری خاش خاشی 1000تومن میباشدچشمک

وبازهم به یادگار بماند که کادو قرمزه بزرگه هدیه من وکوچیکه هدیه ی مامان وبابامهخندونکوتزیینات کاج کاملا ابتکاری وکار شخص خودمه به افتخار یه دونه داییبوس

تبلد دایی جان

از اونجایی که همه از عشق وافر من به تبلد آگاهن!!!تبلد همه تبلد منه وهمه امور تبلدی به دست خودم انجام میشهخنده

تبلد دایی جان

وشخصی که صاحب تبلده میتونه درجوار من بشینه وخیلی شیک مراسم رو تماشا کنه ومن رو با تمام وجودش تشویق کنهزبانحتی حق نداره بیان کنه که تولدشه!!چون این یه قانونه:

تولد همه،تولد منه

دودها رو ببینید روی دست دایی جانزباناین نشون میده که وقت کیک خوردنه ومراسم وتکرارهاش تموم شدهچشمک

تکرار چیه؟؟

اگه قول بدین به نام خودم ثبتش گنید براتون توضیح میدم.

تکرار یعنی هی شما بگید :لُطن بازم شمعا رو روشن کنید وبعد از روشن شدن فوت کنید ودوباره ریپید اِ گِین

تبلد دایی جان

خب نوبت چیه؟؟

بفرمایید کیک مامان پز

تبلد دایی جان

تا درودی دیگر بدرود

 

پسندها (7)

نظرات (12)

محبوبه مامان الینا
22 خرداد 93 12:20
تولد داداش خوش تیپ و مهربونت مبارک عزیزم وای کیکت از بالا شبیه حاضری ها شده ایول قربون گل پسر مجلس گرم کن خودم بشم من
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم محبوبه جونم دارم پیشرفت میکنم یعنی الینا جونمو ببوس
سحرمامی آرتین
24 خرداد 93 13:43
محمدرهام نازنین باآرتین من دوست میشی؟ مامان سمانه باتبادل لینک موافقی؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
راستش من برای تبادل لینک قوانینی دارم که خوبه از اول بگم اولا خوشحالم باهاتون آشنا شدم ثانیا من فقط افراد فعال که همیشه بهمون سر میزنن رو توی لینکدونی نگه میدارم وبقیه رو اتوماتیک وار پاک میکنم.حالا اگه هستی یا علی خیلی هم عالی
وحيد
25 خرداد 93 13:29
سلام ببخشيد موجب رنجش خاطر شما شدم ممنون كه زحمت مي كشيد انشالله بعد از صد سال با عمو هاي شهيدتون محشور شويد
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام شما؟؟؟هرگززززززززز من اصلا اصلا از شما ناراحت نیستم،دلخوری من از اون آدم بی فرهنگ و بی سواده،من قدر زحمات شما رو میدونم ویک دنیا ازتون ممنونم امیدوارم هرچی از خدای بزرگ میخواید بهتون بده یعنی میشه؟؟من با این همه گناه،الهی آمین
الهه
25 خرداد 93 14:10
تولد برادر مهربونت مبارک... منم برادر ندارم ولی میدونم حس خوبیه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون الهه جون،برادر یکی از دوست داشتنی ترین مخلوقات خداست ،این نعمت رو از دخترت دریغ نکنی هاااااااا
شقایق.مامی ارشان
25 خرداد 93 14:26
تبلد دایی جان مبارک ایشالا ۱۰۰ سالگی دایی جان بازم محمد رهام فوت کنه خخخخ کادوها هم مبارک
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
چه دعای پیچیده وقشنگی خیلی خوشم اومد شقایق آفرینننننننن
مهسا
25 خرداد 93 17:33
عزیزم تولد داداشی گلت مبارک سمانه جون رمز لطف میکنی؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزم به روی چشم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
26 خرداد 93 10:31
تولد داداش گلت مبارک دوست مهربونم .ایشالا سلامت و موفق و خوشبخت باشن. شوخــــــــــــی میکنی خودت کیکو درست کردی.یعنی از آفرین گذشته باید بگیم براووووووووووووووووووووووو تولد محمد رهام جونمم مبارک 120 ساله بشا عمر خاله
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون،انشالله بعللللللللللله دارم کم کم حرفه ای میشم دوست جون مرسی خاله جونم
مامان مونس
26 خرداد 93 20:30
تولد برادرتون مبارک.من رمز نداشتم.خدا پسر گلتونو واستون حقظ کنه.اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
راستش من برای تبادل لینک قوانینی دارم که خوبه از اول بگم اولا خوشحالم از پیشنهادتون ثانیا من فقط افراد فعال که همیشه بهمون سر میزنن رو توی لینکدونی نگه میدارم وبقیه رو اتوماتیک وار پاک میکنم.حالا اگه هستی یا علی خیلی هم عالی[بوسه]حالا اگه هستی خبرم کن انشالله اگه لینک هم شدیم رمز هم میدم خدمتتون
سحرمامی آرتین
27 خرداد 93 0:13
چه جالب!!! هستم ولی شماهم بایدبه ماسربزنید♥♥♥ من تقریباهرروزوب گردی میکنم. ازخیلی وقت پیش میومدم وبتون ولی اونموقع من وب نداشتم وانرژیم براگذاشتن کامنت کم بود!!! شایدباورتون نشه ولی من همه مطالبوخوندم وعکسارودیدم. پس یاعلی. منم منتظرما بیاسربزن.سمانه جون نازنین.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
حتما همینطوره واین روابط متقابلهچه جالب پس خواننده ی خاموش بودی شیطونممنون که برامون وقت گذاشتی ومیزاری یا علی امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم نمیدونم چرا وب آرتین باز نمیشه ؟؟آدرسشو درست گذاشتی مامانی؟؟شایدم ایراد از نتمه !!!نمیدونم والا بازم امتحان میکنم
وحيد
27 خرداد 93 15:44
سلام ضمن تشكر و ارادت خدمت شما و خانواده محترم منتظر اطلاعات از عموهاي بزرگوارتون هستم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام حتما ،منتظرم یه کم کارام سبک شه ومادرجون از سفر بیاد
مامان مونس
27 خرداد 93 19:48
ممنون نه نمیتونم قول بدم خوشحال شدم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
منم خیلی خوشحال شدم عزیزم
مامان کیان کوچولو
4 تیر 93 1:19
عزیزم تبلد پسر خاله ی گلم مبارک باشه .... البته بیشتر تولد محمد رهامه ... خخخخخخخخخ
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون،تولد همه مدربست متعلق به محمدرهامه