نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

هشت ِقمری

1393/3/21 23:49
405 بازدید
اشتراک گذاری

1393/03/06سه شنبه

سه شنبه روزی درتابستان 85 که از قضا مبعث حضرت رسول بود،یاعلی گفتیم وعشق آغاز شدمحبت چه روز خوبی بود ساعت 10قرار بود محضر باشیم ،ساعت 9صبح صبحانه نخورده نشستم ناخنهامو فرنچ کردم.خندههنوزم لاک زدن خیلی به من آرامش میده واقعا استرسم رو کم میکنهچشمکهمچین گفتم هنوزم که انگار پیری دست وپام رو بستهخنده

بعد همراه بزرگترها راهی محضر شدیم،صدای خاله فاطمه م توی گوشمه،وقتی استرسم رو دید سوار ماشین بابا شد وکنارم نشست،دستمو گرفت وبهم گفت خاله جون سوره ناس بخون بهت آرامش میده

وگل گفت ،خاله ی ارشدم

هنوز صدای آقای توحیدی(همون روحانیکه عقدمون رو خوند)توی گوشمه،نصایحش،شعری که خوند

بهمون گفت حواستون باشه از امروز همه چیه زندگی وآینده تون به رفتارتون بستگی داره وخوند برامون:

خشت اول چون نهاد معمار کج ........تا ثریا میرود دیوار کج

خلاصه که روزمهم وقشنگی بود،یادش بخیر

وامروز درسه شنبه روزی که بازهم جشن مبعث است ما درکنار میوه ی دلمون  هشتمین سالروز قمری عقدمون رو جشن گرفتیم.میوه ی دلی که از قضا نامش منوراست به نام نامی محمد محبت

مبعث 93

بفرمایید جشن ............

اون روز با همراهی خوشگل پسر برای اولین بار کیک هویج آمریکایی درست کردم.کیک هویج نگم بهتره!!به نظرم کیک گردو ونارگیل برازنده تر باشهزبانجاتون خالی خیلی خوشمزه بود حتی محمدرهام که کیک خور نیست پسندید ونوش جان کرد.

خداییش این رسپی های آمریکایی خیلی خوبن،هم کیک ساده شو میپسندم وهم کیک هویجشو محبت

پسرنازم بیشتر از خوردن،به درست کردن وتزیین کردن وخوروندن به بقیه علاقه دارهخندونکمهربونیش قابل ستایشه ولی اینکه خودش نمیخوره دیوونه کننده ستعصبانی

به پیشنهاد گلم اسمارتیز به تزیینات اضافه شدآرام

مبعث 93

برای خودمون دمنوش "به" وبرای شازده دنت آوردمزیبا

قابل توجه"ندای سلامت" و"دنت"پورسانت من برای چنین تبلیغی یادتون نرهشیطان

مبعث 93

مبارککککککککککک مبارکککککککککککککککککککک

انشالله مبارکمون بادخندونک

مبعث 93

برای سالار خونه کیک کشیدم وپسرگلم تزیینش کردبوس

مبعث 93

وماحصل زحماتمون شد اینبوس

مبعث 93

ودراینجا پسرجونم یادش افتاد با اسمارتیز تزیین نکرده کیک باباجونشو،درسته دیر شده بود ولی بازم انجامش دادبوسمادر فدای دست وپای بلورینت(سوسک خودتونید!!!بسه نخندید!!!!!!بقیشو بخونیدچشمک)

نازدارم اون لکه ی روشن که روی دستته آثار زخمی که توی رامسر براثر زمین خوردن برات به یادگارموندچشمک

مبعث 93

خدایا عروسکم را مثله همیشه حافظ باش گرچه ایمان دارم.............

گر نگهدار من آن است که من میدانم

شیشه را دربغل سنگ نگه میدارد

پسندها (3)

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
22 خرداد 93 12:26
سالگرد قمری ِ ازدواجتون مبارک عزیزم.انشاله سالهای سال کنار محمد شیرین خونتون زندگی شاد و پربرکت داشته باشین
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلاااااااااااام دوست گلم خوشحالم که برگشتیفجات خالی بود یک دنیا ممنونم
شقایق.مامی ارشان
25 خرداد 93 14:30
به به مبارک باشه دوست جونم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا سپاس
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
26 خرداد 93 10:37
مبارک باشه سالگرد عقدتون.میگم معلومه من از شما هول تر بودم .شما متولد 63ی ومن متولد 64 تازه نیمه دوم اون وقت من بهار 85 عقد کردمو شما تابستون 85 میبینم که دوباره هنرنمایی کردی و کیکی خوشگله رو به رخ دوستای بی هنری مثل من کشیدی. آخی دست محمد رهام جونمو.مامانش تو وایبر بهت میگم چی کار کن واسه زخمش.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
تقدیر وقسمتمون اینطوری بوده دیگه خواهر خجالتم نده الهه جونم منتظرم عزیزم
مامان کیان کوچولو
4 تیر 93 1:21
عزیزم بازم تبریک میگم .. خوشحالم که وقتی میام تو وبلاگت همینجوووووور باید تبریک بگم واین خیلی خوبه ................ انشاله که همیشه روزگار بر وفق مزرادتون باشه عزیز دلم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون هی دختر خاله جون چی بگم!!!!!!!!!!!!!خدا از دلم خبرداره انشالله وهمچنین برای شما