نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

43ماه با*لوبیا*

1393/7/18 15:36
735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

سلام غنچه ی زیبا

سلام پسته وفندق

سلام آجیل مامان

سلام لوبــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اولین بار که رفتم سونو گرافی شش هفته بود که توی دلم خونه کرده بودی،یادش بخیر که نه!!به تشخیص اشتباه خانم دکتر طلاچیان چی به سر من اومد؟!؟!؟!؟

من بهش گفتم دلم درد میکنه اونم نسخه پیچید که احتمال زیاد حاملگی خارج رحمه!!!!!!!!به همین راحتی

خاله سارا اون زمان دانشجو بود وامتحان داشت با زور با خودم بردمش وسه سااااعت توی سونو گرافی غرب تهران منتظر نشستیم تا بالاخره نوبتمون شد ورفتیم داخل وخانم دکتر حاذق ومهربون گفت همه چیز روبه راهه وساک حاملگی سالمه ودقیقا سرجای خودش قرار داره وبه من گفت که اصلا اصلا نگران نباشم ولی گفت سن جنین هشت هفته س باید ضربان قلب داشته باشه ولی نداره، درصورتیکه من خودم محاسبه ی دقیقش رو داشتم ومطمئن بودم که شش هفته س وقتی بهشون گفتم،گفت پس احتمالا نی نی درشتهبوسوگفت برو ده روز دیگه بیا.

با وجود اطمینانم بازم توی اون ده روز مردم وزنده شدم ولی بعدش با شنیدن صدای تالاپ تولوپ قلبت ده سال جوون شدم.

اینا رو گفتم که بگم:

وقتی تصویر سونو گرافی رو دیدیم خاله سارا گفت:

بچه اینه؟؟؟؟

این که اندازه ی لوبیاس

واز اون به بعد تا زمانیکه اسمت انتخاب شد لوبیا خطابت میکرد.

یه جمله ای هم داشت که همیشه اول صحبتهاش میگفت:

سلام لوبیای خاله،صدای منو میشنوی؟؟من خاله تم

حالا تو لوبیای چشم بلبلی من 105سانته شدی(هزارماشالله)و43ماهه،انگارهمین دیروز بود لوبیا خطاب میشدی،پسرک هشتادسانتی،دلبرک یه مرتی(یک متری) وحالا عروسک 105سانتی

برای ماهگردت کیک غذای شیطان درست کردم

غذای شیطان یه کیک شکلاتی ناب وخوشمزه ست که شیطون هی گولت میزنه که بیخیال کالریش شی وهی تند تند بذاریش گوشه ی لپت

43ماهگی

بریم ادامه

یه نمای نزدیکتر

با دیدن عکسش مست میشم !

من عاااااااااااشق شکلاتم به به

43ماهگی

پسرک 43ماهه ی مابوس

43ماهگی

نوردو دیده به کجا مینگری؟؟

43ماهگی

دلبرکمبوس

43ماهگی

عروسکممحبت

43ماهگی

فووووووووووووووووت میکند شمع 43ماهگیش را

جشنجشنهورااااااااااااااااااااااااااااجشنجشن

تشویقتشویقتشویقتشویق

43ماهگی

وبازهم بِدَم جانکم،شمع شرمنده ی حرم نفس توست ،بکوبش دَرهمبوس

43ماهگی

 

43ماهگی

وبخند وبنگر برلب خندان منی که زِخندیدن تو بیمارمبوس

43ماهگی

به تمنای نگاهت سوگند

43ماهگی

ازنسیم دَم تو من که ندیدم خوشتر!!!

43ماهگی

وبزن بربدنت از دل این کیک لذیذمحبت

43ماهگی

وببُر پیکر غم اندودشبوس

43ماهگی

اندکی محکتر جانِ دلممحبت

43ماهگی

به توان پدرت تکیه کن وپیش بروبوس

43ماهگی

برو تا قله ی قاف تقدیربوس

من فدای لب ولوچه ی شکلات اندودتبوس

43ماهگی

به همین شادی وزیبایی وتندرستی به استقبال فرداها برو خورشیدکم وتشعشعات نورانیت را بتابان بردل مراحل زندگیت وبدرخش مثله خورشید وبتاب مثله ماه که برای من وپدرت یک کهکشان ارزشمندیبوس

پشت صحنه:

نمونه بارز باد به غبغب انداختن ولی از نوع باد به بینی انداختنخندونک

43ماهگی

از این بیشتر نمیشه یه بینی رو باز کردخنده

43ماهگی

اینم نیمرخشمتفکر

43ماهگی

وعروسکی که به اصرار مادر بازوروجبرلبخندمیزندتعجب

43ماهگی

وکنترل کیفیتچشمک

43ماهگی

خدابه همراهتون

پسندها (1)

نظرات (11)

سحرمامی آرتین
18 مهر 93 16:04
●چهل وهشت ماهگیت مبارک●لوبیا خخخخخخخ خاله قربونش چه باکلاس هم نیگامیکنه. راستی سمانه جونون من درکت میکنم بارداریتومیگم.اخه منم گیریه دکتر........افتاده بودم.براهمین میدونم نگرانی ودلهره.البته انتظاریعنی چی. موفق باشی فرشته نازنین.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونموای دکتر خیلی مهمه به خدابعد از اون دکتر نادون،، دکتر من تا روز زایمان عالی بود بعدا ازش بدم اومد خخخخ
مامان انیسا
18 مهر 93 16:42
شمالینکید مارو بانام انیساکرد بلینکید
مامان مونا(✿◠‿◠)
18 مهر 93 18:28
نفس خاله روزت مبارک
محبوبه مامان الینا
19 مهر 93 11:25
43ماهگیت مبارک لوبیا کوچولوی نانازی سمانه جان اول پست رو که خوندم یه آن شوکه شدم فکر کردم نی نی داری اینو به فال نیک بگیر .و روش حسااااااااااابی فکر کن
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون من عاشق بچه هام محبوبه جون ولی هنوز یادمنرفته چه بارداری وزایمان توام با اسباب کشی داشتم وپدرم دراومد
مامان کیان کوچولو
20 مهر 93 15:17
عزیز دلم 43 ماهه شدنت مبارک ... لوبیا کوچولو
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آرتین
22 مهر 93 9:10
عزیز دل خاله مبارک باشه. آفرین مامان هنرمند. عاشقتونم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله ی عزیزم مامان منم عاشقتونه منم همش میگم با آرتین بریم گردش
مامان حديث
24 مهر 93 12:06
سلام دوست عزيزم بياييد ماهي هامو ببينيد... خوشحال ميشيد.
ساره
27 مهر 93 14:23
.
بانو
28 مهر 93 17:06
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 15:34
وای خدا چه استرسی داشتی دوستم خدا خیای کمکت کرده که همه چی به خیر و خوشی گذشته و یه لوبیای سالم تو دلت بوده. چه تعریف جالبی از کیکه کردی مردم از خنده باد به بینی انداختنش منو کشته
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
اره بابا دکتراحمق تن وبدنمو لرزوند
الهه مامان کیاوش
1 آذر 93 23:29
سلام مامان جون.ببخشیدیه سوال داشتم شماکلمه ی لوبیا،البته حرف آخر ی وآ روجوری نوشتین که کشیده شده.میتونم بپرسم چجوری نوشتین.؟ سپاس گزارم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم شیفت وحرف ت رو بگیر اون کلمه ت کشیده میشه