نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

رستوران مادر

1393/7/18 14:46
742 بازدید
اشتراک گذاری

1393/06/10

من ومامانم با دوستامون قرار داشتیم،یه قرار غیرمجاز

چرا غیرمجاز؟؟

آخه از وقتی من به دنیا اومدم مصرف فست فود تو خونه ی ما ممنوع شده ولی خب گاهی مامان باید از موضع خودش کناره گیری کنه تا من عقده ای نشمزیبا

رستوران مادر

 

رستوران مادر

 

رستوران مادر

 

رستوران مادر

ماسک مرد عنکبوتی هدیه ی رستوران به پسرها وماسک پیشی هدیه ی رستوران به دخترها بود.

رستوران مادر

 

رستوران مادر

 

 

رستوران مادر

 

رستوران مادر

وبازهم استخرتوپ

مگه میشه جایی استخر توپ باشه ومن به بازیهای دیگه بپردازم؟؟

رستوران مادر

از راست:

محمدمهدی-من-احسان-باران-عسل-متین

رستوران مادر

نیکا کوچولوی دوماهه خواهر احسان جونه

ترنمم همون نوزادیه که توی تولد دسته جمعی مهمون ما بود ماشالله الان بزرگ شده.

رستوران مادر

پشت صحنه:

فریادی از سر ذوق وهیجان

رستوران مادر

توی تمام عکسهایی که مامان گرفته من درحال حرکتم وعکسهام تیره وترن مثل عکس زیر

رستوران مادر

تا قرارهای بعدی خدا یارو نگهدار دوستانم وشما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحرمامی آرتین
18 مهر 93 16:07
پس حسابی خوشگذروندین دیگه نه؟؟؟ سمانه نازنین چراتند تند پست میذاری آخه؟بابایه خورده هم فکرماباش.یهویی دیدی سرنزدم وشرمنده شدم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
جات خالی سحرجون چشم یک وقفه فقط به خاطر شمای مهربون
مامان کیان کوچولو
20 مهر 93 15:15
عزیزم. چقدر تو استخر توپ دوست داری . کیانم عاشقشه .. کیان پیتزا هم دوس داره ... فک کن . سمانه جون اشکال نداره گاهی هم لازمه دیگه .. بعدم ما هر چی جلوی این چیزارو بگیریم بعدا که بره توی جامعه مبینه دیگه ... نمیشه اون موقع کاریش کرد. نوش جونتون،خاله جوووووووونی .
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
هر چقدر من عاشقشم مامانم ازش میترسهفازمیکروبای موجودش تفاهم دارن نوه خاله ها نه جلوشو نمیگیرم،فقط محدودش میکنم اکثرا هم تو خونه براش میدرستم هروقت هوس کنه کاملا حرفت درسته عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
22 مهر 93 22:48
عزیززز دلم ..ایشالله همیشه به شادی و گردش ... چقدر دیدن این همه انرژی به ادم روحیه میده ... خوش باشین همیشه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
نظرلطف ومحبتته عشقم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 15:36
مثل همیشه عکس از زمین بازی و کلی لبای خندون و انرژی مثبت.