نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

نمایشگاه ومهمونی

1393/7/18 13:53
353 بازدید
اشتراک گذاری

1393/06/07جمعه

دیروز همراه مامان ومامی جون وخاله سارا رفتیم نمایشگاه وبابایی اومد دنبالمون،یه کم خرید کردیم ویه کم دیگه از انتخابامون مدند وقرارشد بازم بیایم.

این شد که جمعه هم همراه خاله وعمو ومامان وبابارفتیم نمایشگاه وخرید اسباب بازی هامون تکمیل شد.محبت

مامان همه رو قائم کرده وبه مناسبتهای مختلف یکیشو رو میکنه ومن از ذوق تا بیکران پر میکشم.بوس

نمایشگاه ومهمونی

این آقا پسر دوست نمایشگاهیمه

اسمشم یایان(رایان)بود

نمایشگاه ومهمونی

هی شکل ساختیم وبه هم هدیه دادیم.

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

بده ،بستان کودکانه!!

نمایشگاه ومهمونی

آخرشم خرید یک بسته قاصدک

نکته ی جالب این که روز قبل توی این غرفه اصلا بازی نکردم وگفتم:

من اصلا از اینا خوشم نمیاد

ولی روز بعد که با همراهی بچه هابازی کردم به قاصدک علاقه مند شدم وبا وجود اینکه جنس خوبی نداشت ،یک بسته برام خریدن!!

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

بعد از نمایشگاه رفتیم خونه ی دایی بابایی وکلی با بهراد بازی کردم.

بر خلاف گذشته که از نی نی های کوچیکترازخودم خوشم نمیومد خیلی به بهراد محبت کردم وبماند که مورد عنایات وکتکهای بهراد قرار گرفتم وکلی اشک ریختمخطا

باز مامان دوربین به دست شد ووروجکیهای من آغاز شد.زبان

بهرادم با دقت منو میبینه تا یاد بگیره خنده

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

بیا بغلم عزیززززززززززمبوس

نمایشگاه ومهمونی

 

نمایشگاه ومهمونی

تمام آدینه هاتون شاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فروشگاه نادین
18 مهر 93 14:30
سلام دوست عزیز لوازم جشن تولد دست سازهای نمدی شال و روسری nadin-shop.ir
مامان آنیساکوچولو
18 مهر 93 15:16
سلام خوبید چه پسرنازی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام ممنون شما خوبید؟ لطف دارین شما
مامان کیان کوچولو
20 مهر 93 15:12
ای جانم ،عزیزم مبارکت باشه اسباب بازیهات ... دست مامان و بابا درد نکنه گل پسر خوشتیپ ..
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم خاله جون