نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یه دونه پسر با دوتا 4

1393/8/3 22:18
650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهتون

به چشمای سیاه ورنگارنگتونمحبت

درماههای پایانی سه سالگی به استقبال عدد چهاررفتیم،پسر ماه ِمادر 44ماهه شد ودوتا شمع 4رو فووووووووت کرد تا  آماده ی فووووت کردن شمع چهارمین سالروز میلاد مبارکش باشه.

پیرو این پست وبرای تصلی دل خودم وفرشته کوچولوم براش کیک ماهی درست کردم،محمدرهام نازم تو خوبی ،تو ماهی ولی هرکی بگه دنیای مادرانه وکودکانه ی خودش وفرزندش فقط عشق وخوبی وشعفه حتما دروغ گفته.تو عزیزی ،تربیتت عزیزتربوس

اینکه با گریه واصرار چیزی طلب کنی اصلا عجیب نیست واقتضای سنته ولی عادت کردن به این قضیه خیلی بده وخوشحالم که از اون روز ملکه ی ذهنت شده که با گریه به خواسته ت هرگز نخواهی رسید.

این کیک ماهی مامان پزتقدیم به تویی که شاه ماهی ِ اقیانوس قلبمیبوس

44ماهگی

انقدراین کیک بزرگ بود که توی هیچ ظرف کریستالم جا نشد ومنم ابتکار به خرج دادم وگذاشتمش توی این سینی قدیمی که جزو کلکسیون عتیقه جاتم ازش نگهداری میکنم.

باشد تا به یادگار بماند

 

جشن 44ماهگی وپشت صحنه درادامه منتظر دیدگان پرمهر شماست

ماه 44ماهه ی منمحبت

ژستهای عروسکی از یه پسر ملوسکیبوس

 

محمدرهام نوشت:

مامانی عاشقتم که برام کیک ماهی پزیدی

مامانی کیکم عالیه عاااااالی

خیلی خوشحالم کردی،من خیلی این کیکمو دوسش دارم

44ماهگی

چون عاشق کیک ماهی شدم خیلی کم سر عکس گرفتن اذیت کردم وعکسهای خوشگلی گرفتم.فرشته

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

چرا فقط یه دونه ش خاموش شد؟؟بدبو

 

44ماهگی

دوباره دوباره

یکیش فایده ندارهتشویق

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

بازم فوووووووووت

خداحافظ 44ماهگیبای بای

44ماهگی

مامانی کافیه

دیگه ازم عسک نگیردلخور

44ماهگی

بعد رفتیم خونه ی مامی جونم وماهگردمو جشن گرفتیمدلغک

44ماهگی

یه عکس سه نفرهمحبت

44ماهگی

بفرمایید کیک ماهی خوشمزهبوس

من چشم ولب ماهی رو انتخاب کردمزبان

44ماهگی

به به چه خوشمزه ستخوشمزه

44ماهگی

 

44ماهگی

خاله سارا رقیب خوراکی من محسوب میشه ،یعنی نصف خوراکی های روزانه مو با حس رقابت با خاله م میخورم.

مامانم تا میخواد یه چیزی بهم بده ومن مخالفت میکنم سریع میگه :ببرم بدم سارا بخوره

منم فورا میگم:

نه نه!!!هرگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز!!خودم همشو میخورم

توی این عکسم داشتم به خاله میگفتم:

ببین من دارم لبشو میخورم،هرگزم به شما نمیدم!!

44ماهگی

بماند که خودمم نخوردم وگفتم:

مامانی من اینو نمیخورم،این لُژ لبیه(رُژ لب)

پشت صحنه:

خنده ی الکی با چاشنی ذوق فراوون

 

44ماهگی

میخوام کیک ماهی بخورم قوی بشم،بزرگ بشم،قدم بلند بشه

44ماهگی

وروجکی

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

 

44ماهگی

ممنون که درجشن 44ماهه شدنم شرکت کردین،خدا یارونگهدارتونبای بای

44ماهگی

بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

hanieh
4 آبان 93 15:48
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به منم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
سحرمامی آرتین
4 آبان 93 22:45
ماهگردت مبارک جیگرناناز
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم خاله جونی
محبوبه مامان الینا
5 آبان 93 9:53
44 ماهگیت مبارک عزیزم به به چه کیک خوشگل و خوش آب و رنگی اونم تو یه ظرف قدیمی و عتیقه و پر ارزش رژ لبیه! بوووووووووووووووووووس برای پسر ناز 44 ماهه و مامانی ِ هنرمندش
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون میبینی توروخدا چی میگه محبوبه جون!!!!!!!!!!! الینا عروسکم بوسیده شود
مامان کیان کوچولو
5 آبان 93 22:18
عزیزم 44 ماهگیت مبارک .. تبریک میگم کم کم داری بزرگ میشی گل پسر سمانه جون من واقعا منتظر بودم ببینم چ شکلی می خوای کیک ماهی درست کنی آخه که به بچه قول داده بودی اما الان میبینم که خیلی عالی درست کردییییییی ووو عالللیییییییی آفرین به دختر خاله ی مهربووونم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم خاله جون لطف داری عزیزم خیلی تلاش کردم خوشگل بشه وخداروشکر محمدرهام خیلی خیلی ذوق کرد ودوستش داشت بووس برای دخترخاله جون وماهپسرش
زهرا مامان ایلیا جون
6 آبان 93 6:47
عسیس دل خاله الهی فدات شم من چه عکسهای قشنگی یه کیک خوشمزه ای دلم اب شد .. دهنم اب افتاد عزیز دلم 44 ماهگیت مبارک باشه ماشالله دیگه مرد شدی ها ...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ربون محبتت خاله جون،جاتون واقعا خالی ممنون خاله جونم
مامان انیسا
6 آبان 93 11:56
سلام مبارکه خانومی دوسه ماهی میشه لینکید خبر هم دادیم ولی هنوز قشنگترین دخمل دنیا رو لینک نکردید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ما فعلا لینک جدید اضافه نمیکنیم شرمنده
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 12:31
عزیز دلم 44 امین ماهگردت مبارک ایشالا 120 ساله بشی آقا گلی.سمانه جون آفرید به این کیک خوشگلت با تزئین بامزه اش ایشالا تا عروسی محمد رهام انقدر دستت پر بشه که خودت کیک عروسیشو درست کنی.البته اینجور که داری پیش میری ازت بعیدم نیست. قربون گل پسری برم من با اون حرف بامزه اش و فیگورای خوشگلش
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونی نه بابا انقدر دیگه حرفه ای نیستم الهه جون روشا گلی رو ببوس