نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تولد آرتین ماه

1393/7/28 22:31
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یکم مهر هزار وسیصد ونود وسه

دعوت شدیم خونه ی خاله سعیده،خاله گفته بود تزیینات تولد آرتین جون رو باز نمیکنه تا بچه ها لذت ببرن،این شد که مامانامون تصمیم گرفتن براش هدیه هم به رسم یاد بود بخرن ومامان منم یه کیک فسقلی پخت تا تولد تکمیل بشهچشمکخاله سعیده تا ظهر سرکاربود وبعدشم حسابی با زحمتها ومهمون نوازیش شرمنده مون کردبوس

من برای اولین بار آرتین ومابقی دوستان نینی وبلاگی رو میدیدم واز اون روز حداقل یک بار این جمله رو میگم:

من آرتینو خیلییی دوست دارم

تولدآرتین جون

تولد درادامه مطلب

عکسهای ماه مجلس

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

از راست:

ایلیا-خودم-آرتین

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

من-آرتین-آوا-سما-ایلیا

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

میزعصرونه ای که خاله سعیده زحمت کشیده بودمحبت

تولدآرتین جون

شروع پذیراییخوشمزه

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

از راست:

مشکات-مهیار-ایلیا-ارتین-من-ارشان-

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

من ومهیار

تولدآرتین جون

داداشی ارشانبوسکه خیلی بهش علاقه مندممحبت

تولدآرتین جون

استراحت میان برنامهخندونک

تولدآرتین جون

بازم خوشمزهخوشمزه

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

سما-من-آرتین-ایلیا-ارشان-مهیار-مشکات وموهای آواخنده

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

 

تولدآرتین جون

آرتین جون وآخر ماجرا وهدیه ی ناقابلشبوس

تولدآرتین جون

من وبادکنک سفیدم

که لحظه ای ازش غافل نشدممحبت

تولدآرتین جون

ومیز شام خاله سعیده ی گل

تولدآرتین جون

اینم من که نتونستم شام بخورم وبرای اولین بار دل درد شدید رو تجربه کردم ومثله ابربهار از شدت درد اشک میریختم.گریه

که البته بعد از خوردن نبات داغ وعرق نعنا خوابیدم وخداروشکر مشکل خاصی نبود.آرام

تولدآرتین جون

آرتین جونم

هزارسال زنده باشی وشاد وموفقیهات روزافزون وبی پایانبوس

مامان نوشت:

هرسال اول مهر غم عالم میاد تو جونم!!دوست داشتم باز مدرسه ای بودم ،دانشگاهی بودم

دوست داشتم اول مهر خونه نبودم

نوستالژی اول مهر من از امسال با یاد میلاد تو شیرین میشه آرتین جونمبوسبرات بهترینها رو آرزودارمبوس

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان مونا(✿◠‿◠)
29 مهر 93 22:47
سلام عزیزای من همیشه به جشن و شاااااااااااادی رهام جونم نبینم اشکتو فدااااااااات شم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام به روی ماهت همچنین شما عزیزم رهام جونو ببوسین لطفا
مامان حسام کوچولو
30 مهر 93 14:25
سلام عزيزم نگران نباش مامانم رفته مكه من درگيرم انشالله جمعه مياد شايد تو اون هفته بيام با پستاي جديد و يه عالمه خبر خوب مرسي از محبتت
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خب خداروشکر انشالله همیشه خوش خبر باشی عزیزم
سحرمامی آرتین
2 آبان 93 11:35
سلام سمانه جون خوبین؟بلبل شیرین زبون چیکارمیکنه؟ببخش دیراومدم آخه سرماخوردم شدید...ازعکساتون لذت بردم تولدآرتین جون هم مبارکه.فسقلی خاله هم که بااون ژستاش کلی به عکساروح داده. ببوس محمدرهام گل رو
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا شما چطورین؟ آخی الهی مواظب خودتون باشین گلمممنون که اومدی عزیزم
مامان کیان کوچولو
3 آبان 93 15:29
به به چه روز خوبی داشتین .. تولد این گل پسر هم مبارک .... کیکه چشمک می زنه هااااااااااا ای جانم چرا پس دل درد ... آآهاااااا دلت عرق نعنا میخواسته عسلم .... اخه میدونی ...؟ ؟؟؟ مامان سمانه میدونی که ؟؟؟؟؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون سمیه جون هههههه اتفاقا دلش عرق نعنا میخواست بچه م یادته اون روز و...... یادش بخیر
راستین جون و مامان سمانه
4 آبان 93 9:13
تولد آرتین جون مبارک خوشحالم که بهتون خوش گذشته و چندتا از بچه های نی نی وبلاگی همدیگه رو دیدن. محمدرهام عزیزم چرا دل درد گرفته بوده نبینم پسر گلمون ناراحت و مریض باشه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم سارا جون راستی سارا یا سمانه؟؟؟مسئله این است!!!!!!!!!!! جاتون بسیارخالی
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 12:35
به به چه قدر عالی تولد آرتین جون مبارک دست مامان جونش درد نکنه.آفرین به شماها که دعوتشو پذیرفتید و رفتید. خیلی تزئیناتشون عالی بود خرسهای مهربون خوشم اومد یاد برنامه کورکش افتادم.یادش به خیر.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
اره منم کارتونش رو خیلی دوست داشتم
مامان شقایقℒℴѵℯ
21 آبان 93 14:33
وای ک چه روزی بود. به به خیلیییییییییییییییییی خوشحالم ک دیدمتون و امیدوارم بازم ببینمتون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
منم خیلی خوشحال شدم دیدمت شقایق گلم