نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یه روز خوب

1393/7/28 21:43
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

یه روز خوب وشاد به همراه نینی های بهمن 89 ومامانای مهربونشونخندونک

جای بقیه ی همسن هامون خالی

من ورایان وعسل وسام اون روز با هم قرار داشتیمبوس

من ودوستام

روش یک پسر سه سال وهفت ماهه برای پایین اومدن از سرسره

من ودوستام

ویک پرش جانانهبوس

زنجیر وپلاکمم درحال پرش هستنخندونکمامانم یادش رفته بود زنجیرمو دربیارهغمگین

من ودوستام

من وسام نازنینبوس

من ودوستام

 

من ودوستام

من ورایان گلبوسکه البته برای من هنوز یایانه

من ودوستام

 

من ودوستام

من وسایه م درحال جامپینگبوس

من ودوستام

فرود روی دوزانومحبت

من ودوستام

وپسرانی که توپ پرتاب میکردن ودستانی که مقابلشون سپر شدزیبا

من ودوستام

 

من ودوستام

ویک حرکت آکروباتیک

من ودوستام

با شماره سه

سقوط آزاد میان توپها

من ودوستام

 

من ودوستام

ومن وعسل درقسمت خنک وخوشمزه ی قرارخوشمزه

من ودوستام

 

من ودوستام

پشت صحنه:

واینگونه اخم میکنم به پسران بی ادب

من ودوستام

خندونکگل پشت ورو ندارهخندونک

من ودوستام

به جبران سینه خیز نرفتن نوزادی هامچشمک

من ودوستام

وقتی مامانامون دست از خرید برنمیدارنعصبانی

من ودوستام

قدیما عروسی که میرفتن فتا دهنشونو باز میکردن قاشقو بذارن داخل دهنشون میدین یه لنز دوربین مقابلشونه وبه عبارتی داره ولیمه دادن داماد رو ثبت میکنه.

حالا این حرکت مامان منم دست کمی از حرکت زننده ی اون فیلمبردارها ندارهعصبانیعروسیش به فیلمبردارگفته از شام خوردن ملت فیلم نگیره ،اونوقت به بستنی خوردن دوتاکودک سه سال وهفت هشت ماهه رحم نمیکنه!!!!!!!!!

این انصافه؟!؟!؟!؟!؟

من ودوستام

 

من ودوستام

به امید قرارهای بعدیمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حديث
29 مهر 93 18:01
سلااااااااااااااااااااااااااااام گلهاي من خوش بگذره ان شاا... هميشه شاد باشين
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلاااااااااااااام ممنون عزیزم
سحرمامی آرتین
2 آبان 93 11:38
خاله جونی اونجاسردنیست داری بستنی میخوری؟ ماکه خیلی سردمونه... بازکه کلی شیطونی کردی جیگر انشاالله همیسه شادباشین.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خاله جون برای من که عاشق بستنی هستم گرما وسرما فرقی نداره ولی اون روز هوا خوب بود
مامان کیان کوچولو
3 آبان 93 15:24
اخی الهی ... واقعا .. که سمانه جون من میخوام بدونم این دوربین همش باید دست ما باشه آخه ... ؟ تا کی .... ؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
من فکر نکنم اصلاح بشم سمیه