نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

عاشورا

1393/9/2 12:36
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین پسر

امسال عاشورای حسینی با روز دانش آموز یعنی سیزده آبان تلاقی داشت.واسه خودت مردی شدی بزرگمرد کوچکمبوستاسوعا وعاشورا با بابایی میرفتی مسجد وعزاداری میکردیبوسکلی هم خوشحال بودی ومیگفتی چون پسر خوبی بودم واذیت نکردم وسینه زدم بهم غذاجایزه دادنخندونککلی هم نظر سنجی میکردی ومیگفتی:

به نظرت جایزه م چیه؟

من:نمیدونم

شما:حدس بزن،میتونه لابیلا پلو باشه،میتونه برنج خالی باشه،شایدم ماراکانی باشهزبان

محرم93

ادامه درادامه

عروسکم آماده رفتن به عزاداری روزتاسوعا

محرم93

 

محرم93

عاشورا ودلبندم درصف عزاداران حسینی

محرم93

بعداز نماز ظهر عاشورا رفتیم میدان امام حسین

محرم93

پسرک خسته وخوابالودمن دنبال یه آغوش میگشت تا استراحت کنه!

محرم93

محرم93

جایگاه که مزین به چهل شهید گمنام بود

محرم93

گروه عزادرای به سبک بوشهری ها

محرم93

وروجکی که زیربارون خوابش برد،نعمت الهی بارید وفضا رو خیلی روحانی کردبوس

محرم93

 

محرم93

بابایی از صبح عزاداری بود بعدشم که ما رو برد امام حسین وشما دوساعتی توی بغلش زیر بارون خواب بودی ،حسابی خسته شده بود بهت گفت بابا من یه ساعت میخوابم میبرمت مسجد.

تو این فاصله هم شما موبایلتو دادی به من تا به حاج آقای مسجد زنگ بزنم وبگم شما پسرخوبی هستی وسینه میزنی تاااااااااازه چلو گوشتتم خوردی!!!!!!قراره بری وحسین حسین کنی.

خیلی بابایی رو صدا زدی وهی گفتی:

علیرضا،عزیزم،بیدارشو دیگه،باید منو ببری مسجد

من باید سینه بزنم وجایزه مو بگیرم

ولی بابایی بیهوش بود وفقط میگفت :چشم بابا میبرمت

این شد که توی خونه شام غریبان گرفتم برات تا دست از سر بابایی برداریزبان

محرم93

داری تلفنی ماجرا رو برای خاله سارا تعریف میکنیمحبت

محرم93

نور ودود شمعها چشمتو اذیت کرد.

محرم93

 

محرم93

 

محرم93

 

محرم93

 

محرم93

 

محرم93

عزاداریهات قبول فرشته کوچولوی من،امام حسین یارونگهدارت باشهبوس

یواشکی نوشت:

شمعها رو گذاشتیم ورفتیم تو پذیرایی

شمع آخر تصمیم داشت خونه رو به آتیش بکشه که سر رسیدم ولی رو میزیمون سوخت!!!!!فدای یه تارموت فرشته ی نازم

پسندها (1)

نظرات (2)

سحرمامی آرتین
2 آذر 93 21:23
ای جان دلم عزاداری تون قبول حق خاله جون. آفرین به این آقاپسرحرف گوش کن. موفق باشی عزیزم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونی
شقایق مامی ارشان
25 آذر 93 18:58
الهی قربون عذاداریت گلم ایشالا هزار سال برای امام حسین عذاداری کنی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونی