نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تولد آوا

1394/4/2 11:59
417 بازدید
اشتراک گذاری

1393/12/23

تولد آوا خانم نازنین بود.

شب قبل از تولد محمدرهام وبابایی که تازه حالش یه کمی بهتر شده بود رفتن وبه سلیقه ی محمدرهام یه عروسک خوشگل برای دوست محبوب خریدن.

روزتولد خاله سعیده زحمت گشیدن واومدن دنبالمون وتوی ماشین همش تکرار واصرار که هدیه رو بده دست من! خودم میخوام هدیه شو بدم، منم هی میگفتم مامان جون وقتی رسیدیم میدم بهت

انقدر این دیالوگ بین ما تکرار شد که وسط راه عین خمیر کش اومدم وهدیه رو دادم دستت تا دست از سرم برداری.

وقتی هم رسیدیم گفتم مامان جون برو هدیه رو بذار روی میز ولی شما گفتی:

نه!!!!!من باید بدم دست آواخانم!میخوام بهش بگم تولدت مبارک

تمام اتاقها رو دنبالش گشتی تا خودت هدیه رو تقدیمش کنی،وبهش تولدت مبارک بگی

جالب اینجا بود که آوا هم هدیه ت رو زمین نمیذاشت وکلی خوشش اومده بود.

خب بریم سراغ عکسهای تولد

تولدت مبارک خاله ریزهبوس

آوا

 

آوا

 

آوا

 

آوا

 

آوا

 

آوا

 

آوا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nikta
2 تیر 94 12:35
سلام خاله جون وبتون خیلی عالیه امیدوارم جشن تولد هم به رهام جون خوش گذشته باشه من لینکتون کردم شما هم خواستید بکنید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم ممنون