نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

دیدنیهای بهمن واسفند 1390

1391/10/3 20:19
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

1390/11/06

خوب مامانی من گرمم شده لپمو گذاشتم رو سرامیک خنک بشم خوب این لباسها گرمن من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخ

لالا

 


١٣٩٠/١١/١٨

 

 

من نمیدونم چرا این مامانی قفل کودک لباسشویی رو روشن میکنه؟؟؟؟؟متفکر

مگه ما کودک کنجکاوی که به لباسشویی دست بزنه تو خونمون داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قهر

لباسشویی

 

لباسشویی

١٣٩٠/١١/٢٠

من ومامانی یه بازی جدید اختراع کردیم:

اول قرار شد نوبتی بشینیم وهمدیگه رو هل بدیم ولی چون مامانی جا نشد کلا سواری انحصارا"مال من شد ومامانی هم منو میکشوند این طرف واون طرف جاتون خالی خیلی بهم خوش گذشت.اوهتشویق

کامیون

١٣٩٠/١١/٢٨

دراین تاریخ ما عروسی دعوت شدیم ومن با مهسا(نوه خاله مامانم)بیشتر آشنا شدم.

 

مهساجون یک سال و4ماه از من بزرگتره والبته بگم که لپهاشم خیلی نرمه ههههههههنیشخندخجالتخنده

عروسی

چند تا هم عکس تکی(مامانم مهسا رو از پیشم برد وبهم گفت اذیتش نکنم !!!!!!!!!!من داشتم نوازشش میکردم...........متفکر

عروسی

 

عروسی

١٣٩٠/١٢/١٤

 

اولین هایداخوری من:

چشیدن طعم بسیار لذیذ فست فود قبلا تجربه شده بود ولی هایدا یه چیز دیگه اس .به بهمژهنیشخند

هایدا

البته مامانی سرمنو با دوغ گرم کرد که نخوام بیشتر بخورم ولی عالی بود.به به

 

من عاشق دوغم وچون مهربونم از دوغم به لباسمم دادم بخوره واین لبخند رضایت من در پایان این تجربه بسی لذیذ.ابرونیشخندچشمک

هایدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)