نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

نقاش باشی،یه دونه باشی

1391/10/3 22:15
1,016 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : چهارشنبه 24 خرداد 1391 | 3:40 | نویسنده : مامان سمانه

1391/03/12جمعه

مامانی دیوار حمام رو کاغذ چینی کرد ومنم مشغول هنر نمایی شدم.

خُب حالا کمی آبی ................

نقاش باشی

واستفاده از هر دو دست توانا.زبان

نقاش باشی

خُب دیگه کجا رو رنگ کنم.

نقاش باشی

بابایی خسته شدم،بیا یه کم دالی بازی کنیم.بعد برم ادامه نقاشیمو بکشم.

نقاش باشی

مرتب درو باز وبسته میکنم ومیگم:

دا

نقاش باشی

حالا به افتخار محمد رهام نقاش بزن دست قشنگه رو:

دَ....................دَ(دست...دست)

نقاش باشی

ای وای پاهامو ببین...................حالم بدشد!!!!!!!!!!!!

نقاش باشی

چرا مامانم کاغذ چسبوند به دیوار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما یادش رفته که لازمه مرد بزرگی شدن استفاده از تمام امکاناته.من باید نقاشی روی کف وپوست رو هم تجربه کنم.

نقاش باشی

مامانی نذاشت طعم رنگهای روی دستم رو بچشم ومنم.......................

نقاش باشی

تر کیبی از گریه وخنده

نقاش باشی

از مامان به محمدرهام:

من فدای تو به جای همه دنیا تو بخند.

نقاش باشی

وبازهم من فدای تو ..............به غم وغصه دنیا تو بخند

نقاش باشی

ودر پایان استحمام ولذت از آب بازی ووداع با نقاشیهای روی پوست.

نقاش باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)