نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تولد بابی علیرضا

1391/10/3 22:41
506 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : چهارشنبه 7 تير 1391 | 11:23 | نویسنده : مامان سمانه

1391/04/06تولد بابیسه شنبه

تولد بابی

امروز سی امین سالروز میلاد بابی من است.ودومین سالیه که من توی جشن تولدش شرکت میکنم وامیدوارم 100امین سالروز تولدش رو هم با هم جشن بگیریم وبا یادآوری این خاطرات کلی لذت ببریم.

تولد بابی

امسال میتونم کمک بابی گلم شمع تولدش رو فووت کنم.واین نشون میده که نسبت به سال گذشته خیلییییییییییی پیشرفت داشتم.

تولد بابی

 

 

تولد بابی

ومثل پارسال به افتخار دومین حضور سبزم در تولد مهربان پدر کیک تولدمامان پز رو برش میزنم.حالادَ..............دَ................دَ.................ویه جیغ وهورای حسابی.تولد بابی

تولد بابی

تولذ بابی

خاطره بسیار جالب:

 

الان که مامانم داره اینا رو مینویسه با دیدن این شمعا ،شروع کردم به فووت کردنشون توی مانیتور ومامانم انقده خندیده که اشک از چشماش سرازیر شده.یکی کمکش کنه لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتولد بابیتولد بابیتولد بابیتولد بابی

 

مامان نوشت:

عزیزم سی امین سالروز روزیکه که خدا تورو به زمین هدیه داد.همیشه برایم بمان عشق جاودانه من.

همسر خوبم تولدت مبارککککککککککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)