نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

ماجراهای من واتوبوس

1391/10/3 23:47
529 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : پنجشنبه 6 مهر 1391 | 1:05 | نویسنده : مامان سمانه

 

 

 

1391/06/29

1

من وبابایی رفته بودیم گردش تا از غروب آخرین روزهای تابستانیمون لذت ببریم که این شد حاصلش:

یک اتوبوس خوشگل وزیبا

 اتوس

من عاشق ماشینم وبه همه ماشینهای سواری با تشدید وغلیظ میگم:

ماششششششششش1

وبه همه ماشینهای بزرگ اعم از اتوبوس ومینی بوس وکامیون وتریلی وجرثقیل میگم:

اُتــــــــــــــــــــــــــــــوس1

امروزم بابایی که از سرکار اومد وبا هجوم نوای بییــــــــــــــــم،بییــــــــــــــــــــــم ِمن مواجه شد و در برابر زور وجبر ِمن تسلیم شد وراهی خیابون شدیم ووقتی برگشتیم خونه پدرجون اینا همه منو با یار شفیق تازه واردم دیدن وبهم تبریک گفتن.بلـــــــــــــــــــــه بابایی برام اتوبوس خریده بود.ممنونم باباعلیرضا

1

خلاصه من دیگه هیچ کسی رو تحویل نگرفتم وهمش سرم به ماشینم گرم بود واگه کسی از نزدیکی  اتوبوسم رد میشد من از ترس اینکه برش داره فریاد میزدم:نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

اتوبوس

تا شب موقع خواب رسید ومامانی به هیچ نحوی نتونست اتوبوس رو ازم جدا کنه ومن واتوبوس در آغوش هم لالا کردیم.

اتوبوس

مامانی داشت برای بابام با خنده تعریف میکردکه:

حتی وقتی دقایقی از به خواب رفتن محمدرهامم گذشت واتوبوس رو به آهستگی از بین انگشتهای ناز حلقه شده اش در آوردم .از خواب پرید وسراسیمه نشست وگفت:اتــــــــــــــــــوس

1

آخه مامانی من از دست شما چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟

اولش که با گرفتن اتوبوس اذیتم کردی حالاهم که با نور فلاش کورم کردی!!!!آخه عکس برای چی این موقع شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتوبوس

ماماجووووووووو نمیذاری بخوابیم؟؟؟؟؟؟من واتوبوس خسته هستیمخمیازه

اتوبوس

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)