نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

کودکم روزت مبارک

1391/10/4 0:00
446 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1391 | 17:49 | نویسنده : مامان سمانه

وای مردم!!!روز ناز کودک است                   روز سرمستی وساز کودک است

کودک است آینه دل راصفا                      کودک است محصولی از عشق ووفا

کودک

 

کودک مه روی من،کودک خوشبوی من،کودک نازکدلم،کودک همچون گلم،کودک امروز من،شادی هرروز من،همدم فردای من،نوگل زیبای من،پسمل بیتای من،عشق بی همتای من،ای همه رویای من

 

روزت مبارک

پسر نازم یه هدیه ناقابل به مناسبت روز کودک و20ماهگیت میخوام برات بگیرم که موکولش کردم به یه مکان خاص که ان شالله توی پستهای بعد میبینی.شرمنده گل من که هدیه ات با تاخیر به دستت میرسه

کودک

 

مامان سمانه ومحمدرهام جان به تمام دوستهای وبلاگی این روز بزرگ ومهم رو تبریک میگن.ان شالله همیشه شاد وپیروز باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)