نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

1+20تمام

1391/10/4 0:09
589 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : دوشنبه 15 آبان 1391 | 20:24 | نویسنده : مامان سمانه

زیباسازوبلاگ

مامان نوشت:

1جوجه پرطلای خونمون وارد بیست ودومین ماه زندگیش شد1

بیست ویک ماهگیت مبارک عمر مامان الهی 210سال سلامت وشاد زندگی کنی وهر ماه موفقتر از ماه قبل باشی نازدونه ام.

بیست ویک ماهه که خونمون منور شده به نور وجودت وفضای خونمون پر شده از عطر نفسهات وملودی دلنواز صدای نازت موزیک متن زندگیمون شده وبا تو دیگه نعمت خدا بهمون تموم شده وهیچ چیزی کم نداریم.خدای بزرگ هزاران هزار بار شکرت

عمرت جاودان ونوروجود وعطر نفسها ونوای سازت مستدام

فرشته ی خوبیها

1

 

محمدرهام نوشت:

درود وهزاران سلام به همراهان همیشگی خونه مجازیم

من دیگه فاصله چندانی تا دوسالگی ندارم وتصمیم دارم همه هنرهامو شکوفاکنم.

چه هنری؟؟؟؟؟؟؟

 

من اگه به بابایی گلم رفته باشم صدای فوق العاده خوبی خواهم داشت ولی برای اطمینان باید چند سالی صبر کنم وبرای اینکه توی این چندسال از وادی هنر وموسیقی  دور نباشم تصمیم گرفتم DJبشم.نیشخند

خب گام اول انتخاب یک آهنگ مناسبه1

دیجی

اجازه بدین هدست رو سایز سرم کنم

دیجی

1........2..........3..........امتحان میکنیم.1

دیجی

یه کوچولو باید روی بیسش کار کنم1

دیجی

OK.............عالیه1

دیجی

واینک.....................

 

DJ ROHAM در خدمت شماست1

دیجی

مدیریت برنامه های DJ ROHAM:

لازم به ذکر است که ایشون تا 21ماه آینده سرشون شدیدا شلوغه وبه هیچ عنوان وقت ندارن لطفا برای اجرای مراسمهاتون اصرار نفرمایید

"""" حتی شما دوست عزیز"""

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)