نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

هنرنزد ایرانیان است وبس

1392/2/24 16:44
669 بازدید
اشتراک گذاری

روزششم فروردین که همراه مامانبزرگ وبابابزرگم راهی خونه عمه بودیم توی راه یه محوطه ای دیدیم که متعلق به شهرداری بود وخیلی خوشگل وموشگل ماکت سازی شده بود وهمشون برای من خیلییییی جذاب بودن وحس کنجکاویم با دیدنشون بر انگیخته شده بود .

یه آقای ماکت  که من عمو صداش میزدم مشغول فروش سمنو بود ومنم که عاشق سمنو خوشمزههمش میگفتم سمنو میخوام ومامانی بهم وعده سمنویی که توی یخچالمون بود رو دادوبه ناچارسکوت اختیارکردمساکت.

اینجا چشمم به ظرف سمنو عمو سمنو فروشهخوشمزه

7سین

اینجا هم مامانم بغلم کرده تا دیگه نبینمششیطان

7سین

ویه برکه کوچیک ومرغابی اونجا بود که بنده طبق روال معمول روی زمین به کند وکاو سنگ بودم تا بندازمش توی آب واز صدای شالاپ شلوپ آب عشق دنیاروبکنم وبخندمخنده که متاسفانه سنگی پیدا نکردمناراحت ودستهای کوچولومو از لای نرده های محوطه رد کردم واز سنگهای کف اونجا استفاده کردمنیشخند ولی مامانم دیگه بهم اجازه نداد وگفت:گلپسرم کافیههیپنوتیزم ،منم که آقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامژه حرف مامانم رو به جون خریدمخجالت

7سین

میخوام برم داخل،میخوام برم پیشش

مامان:پیش کی؟؟؟؟؟؟؟

پیش کوآک(کوآک=مرغابی یا اردک)

7سین

ایشونم همون کوآک مذکورهستن

7سین

 

7سین

من وبابایی ومامانبزرگ(مامان بابایی)

7سین

من ومامانم ومامانبزرگ

7سین

چندتاعکس ازمحوطه

مامانم این عکس رو برای من گرفته تا در آینده برای واژه کرسی تصویری توی ذهنم داشته باشم

7سین

7سین

 

7سین

 

7سین

ای دوست درپنجره عشق ومحبت یک فنجان چای ذغالی مهمان منی،

گرچه مجازیست ولی من به گرمای دل دوست ارادت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیرا مامی سایان
24 اردیبهشت 92 17:21
اااااای جونم به این پسر دوست داشتنی و حرف گوش کن میبوسمت عزیز دلممممم
سمانه جون خیلی بامزه نوشتی کلی خندیدم عزیزم کواک


جونت سلامت عزیزم،خوشحالم که خوشت اومده گلم
ღ منا مامان امیرسام ღ
25 اردیبهشت 92 19:42
وااای چه جای قشنگی.چه خوشگل ساختند ماکتها رو .باید بگم بابا شهرداری
قربون گل پسر حرف گوش کن برم.اینقدر که اقایی
عکسهاتون هم خیلی قشنگ بود کیف کردم


چشماتون قشنگ میبینه دوست جونم
ღ منا مامان امیرسام ღ
25 اردیبهشت 92 19:43
در ضمن
دوستم
خوشحالم دوباره دیدمت
ما هم به شما ارادت داریم عزیزم


منم همینطورعزیزم،فدای دوستان با مرام
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 اردیبهشت 92 13:27
چه جای قشنگی
عکسا هم مثل همیشه عالی
قربون تو و کواک گفتنت فرشته


ممنون خاله،ان شالله همیشه سالم وشاد باشید
مامان کیان کوچولو
29 اردیبهشت 92 2:38
مامان محمد و ساقی
31 اردیبهشت 92 14:06
سلام عزیزم

وای چه ماکت های خوشگلی

آخی هوس سمنو کرد گلم

حالا داشتی تو یخچال؟



ای جون سمانه جون خوشگلم




سلام عزیزم

چشمات خوشگل میبینه

بله داشتم ،دادم نوش جان کرد

فدای تو مهربون