نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

آش نذری

1392/2/25 14:13
738 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

25فروردین با شهادت حضرات زهرا تقارن پیدا کرده بود ومامی جونم به رسم هرساله دیگ اش نذری رو برپا کرد.

البته من امسال خیلی کمک کردم چشمکویه جورایی مراسم نذری روی انگشتهای من میچرخیدنیشخند

نذری


لطفا"تعجب نکنید !!!!!!میدونم سر آشپز 92سانتی تو عمرتون ندید،ولی من موفقیتم رو با مخترع صندلی شریک میشم چون اگه ایشون نبودن من هرگز توی این قدوقواره آشپزقدروقدرتمندی نمیشدم.

باید خیلی مراقب باشم آشمون ته نگیره!!!!!!ابرو

نذری

دایی جان پس این نمک چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نذری

نمکش خوب بود دو سه پنس کافیهچشمک،فکر کنم خوب شده باشهلبخند

نذری

خواهش میکنم با عکاسیهای مکرر منو شرمنده نکنید،اجرهمگی با خانم فاطمه الزهرا،من که کاری نکردمخجالت

نذری

مامی جون بیزحمت یه کوچولو بریزید من بچِشَم.عینک

نذری

غلظتش که خوبه،رشته هاشم که ظاهرا"پختهمژه

نذری

بعععععععععله حدسم درست بود کاملا پخته وجا افتادهخوشمزه

نذری

خب نوبتی هم که باشه نوبت توپها(نخودها)ومابقی حبوباته که تست بشنمتفکر

نذری

ای بابا انگار زیادی تستشون کردم دیگه هیچ توپی تو آشم نیست!!!!!ابله

نذری

حالا وقتشه که از پدرجونم خواهش کنم کمی توپ توی بشقابم بریزهخنده

نذری

شرمنده اگه حالتون بدشد،قاشق برای کار به این مهمی کفایت نمیکرد ومن باید از حس لامسه ام برای بررسی کمی وکیفی این آش استفاده میکردم،میدونم همتون میگید عجب صبری داره این مامان سمانه، آخه هر کس میبینتش همینو میگه ولی مامان من جلوی هیچ اکتشافی رو نمیگیره مگر خطر ناک باشه.با اجازه ما بریم نظافت ویک حمام اساسی

تا دیدار بعدی بدرودبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ღ منا مامان امیرسام ღ
25 اردیبهشت 92 19:36

دیگه چیزی ندارم تا بگم


فدات گلم
ღ منا مامان امیرسام ღ
25 اردیبهشت 92 19:39
نذرتون قبول
واقعا سمانه جون خیلی صبوری گلم افرین
قربونت برم که تو اش دنبال توپی میگردی
چه رشته ای هم میخوره ه ه ه ه


ممنون عزیزدلم،جای شما خالی
مامان کیان کوچولو
26 اردیبهشت 92 9:58
قبوول باشه ... این آش خوردن داره هاااااا


سلامت باشید ،جای شما خالی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 اردیبهشت 92 13:24
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
قربون قدت آشپز کوچولو


خدانکنه خاله جون
ترکان
26 اردیبهشت 92 18:44
سلااااااااااااااااام عزییییییییییییزای دلم.خوبید؟دلم براتون یه ذره شده.رهام جوووووووووووون برا منم دعا کردی وقتی آش رو بهم میزدیی؟


به به عزیزدل،خوبی گلم؟؟؟؟
مگه میشه مهربونی مثل شما رو فراموش کرد
عمه اریسا کوشمولو
27 اردیبهشت 92 11:59
نذرتون قبول باشه
به به عجب اشی ...با این خوشمزه خوردن پسملمون منم حسابی هوس کردم بخدا


سالم باشی خانومی،جاتون بسیارخالی
عمه واریسا کوشمولو
27 اردیبهشت 92 23:35
شما که خیلی لطف داری عزیزم حتما عکسمو میذارم رمزشو واستون میفرستم عزیزم ...شما جون بخوا


جونت سلامت عزیزم،خیلی دوست دارم ببینمت گلم
عمه اریسا کوشمولو
28 اردیبهشت 92 0:55
خصوصی دارین
دوستون داااااااااااریم


مابیشتردوستتون داریم
مامان محمد و ساقی
31 اردیبهشت 92 14:09
آش نذریتون قبول باشه
وای داره با دستاش آش میخورهنوش جونت عزیزم


قبول حق باشه،جاتون خالی خاله جون
الهام
1 خرداد 92 19:29
دلم خواست
منم آش!!


آآآآآآآآآآآآآخی شرمنده ام الهام جون
الهام
2 خرداد 92 15:43
دشمنت شرمنده سمانه جون!!
شوخي كردم،البته يه ذره!!
ببوس پسري رو


عزیزمی،شماهم گل نازتو ببوس
زرین
2 خرداد 92 15:51
خاله راستینم، هر وقت میام تو صفحه راستین و فرصت داشته باشم، به وبلاگ دوستاش هم سر میزنم. وای کیف کردم از این آش خوردن پسرتون. خدا حفظش کنه و مراقبش باشید.


خیلی خیلی خوش اومدین خاله مهربون،ممنون از محبتتون،بازم به ماسر بزنید عزیزم