نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

کیک ماهی

1393/6/31 12:43
757 بازدید
اشتراک گذاری

دهم مرداد تولد عمو مرتضی بود ومن ومامانم وخاله سارا رفتیم تا یه کیک خوشگل براش بخریم.

پروژه ی کیک نپسندیدن مامان وخاله یه طرف،دل بستن من به یک کیک که شکل ماهی بود یه طرف دیگه.

از لحظه ای که چشمم بهش خورد گفتم این کیکه خوشگله واینو بخریم ووقتی تو ضیحات مامان رو شنیدم که این کیک بزرگه وبه درد ما نمیخورهدرسخواناولش کمی غصه خوردم بعد به فکر راه حل افتادم.

رفتم به مامانم گفتم:

خاله یه کیک مناسب بخره ، شما هم این کیک ماهی رو از طرف من بخرخندونک

مامان:بسرم کیک که هدیه نیست !!!برای مجلس امشبمونم یه کیک کافیه

ومن که مستاصل شده بودم

زدم زیر گریه وجیغ وداد وغرولند که ماباید به هرترتیبی شده این کیکو بخریم.

وازاونجایی که مامان از این حرکت بیزاره عصبانیما اون کیکو نخریدیم.

آقای قناد مهربون هم رفت وبرام یه ماهی پلاستیکی آورد وبهم داد تا بذارمش روی کیک وشاد شم.

واینگونه من آقا شدم ومامان قول داد تا برای یکی از ماهگردام برام کیک ماهی بخره یا بپزه.بوس

اینم کیکی که از بین چند تا کیک که مامان وخاله پیشنهاد دادن انتخاب کردم.

وماهی مذکوررو هم روش نذاشتم خندونک

بله همش بهانه بودزیباوامان از روزیکه ما فسقلی ها بخوایم بهانه بگیریمخجالتخسته

کیک

پسندها (4)

نظرات (4)

سحرمامی آرتین
2 مهر 93 12:10
ای جانم نمیدونم باخوندش خوشحال باشم که محمدرهام هم میخوادنظرشوبگه یاناراحت باشم که اذییت میکنه... ولی به هرحال دوسش دارم.چیکارکنم بانمکه خوب...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خوشحل باش خاله جون حس استقلال ومالکیتش داره شکل میگیرهمنم حقمه مامان شدم باید صبور باشم دیگه
مامان مونا(✿◠‿◠)
4 مهر 93 1:20
عزیزخاله شما هم مث رهام من گریه میکنی وقتی یه چی میخوای
مامان عسل 
6 مهر 93 0:38
_____$$$$__________$$$$$ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$______$ $$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$________$ _$$$$$$$$$$$$$$__________$$__________$ _$$$$$$$$$$$$$___________$___________$ _$$$$$$$$$$$$$_______________________$ __$$$$$$$$$$$$_______________________$ ___$$$$$$$$$$$_______________________$ ____$$$$$$$$$$_______________________$ _____$$$$$$$$$_______________________$ ______$$$$__$$$__$$$$$_______________$ _______$______$_$_____$_____________$ ______$_______$$______$_____________$ ______$________________$___________$ ______$________________$__________$ _______$_______________$_________$ _______$______________$_________$ ________$_____________$________$ _________$___________$$______$ __________$_________$__$____$ ___________$_______$_____$$ ____________$$___$$ ______________$$$ _______________$سلام دوست عزیزم وب زیبایی ذاری خداپسری گلت هم حفظ کنه به وبم بیا خوشحال میشم
مامان الهه
6 مهر 93 0:45
امان از دست شما وروجکها