نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

فیروز

1393/8/7 18:33
898 بازدید
اشتراک گذاری

1393/07/28

سلام سلام

من ومحمدرهام یا بهتره بگم من به واسطه ی محمدرهام به عنوان مصرف کننده ی برتر شرکت فیروز شناخته شدم وباهام تماس گرفته شد وقرار شد توی همایش ژل بهداشتی بانوان فیروز شرکت کنم.راستش اولش یه کم دودل بودم وگفتم نمیام ولی بعدش دل رو زدم به دریا وگفتم :

اگه حضور پسرم مزاحمت وممانعتی نداره میتونم شرکت کنم واز طرف پرسنل مهربون فیروز پذیرفته شد ودوتایی راهی همایش شدیم.

آشنایی من وفیروز از اونجایی شروع شد که درآستانه ی یکسالگی محمدرهام داشتم با دوستم محبوبه چت میکردم که بهم گفت شامپوی سر جانسون سرطانزاست ودنیا روی سرم خراب شد وتحیقات گسترده اغاز.

خلاصه که درست یا غلطش رو فقط خدا میدونه ولی گویا حرف محبوبه درست بود.واز همون شب ادامه ی شامپوی سیسمونی محمدرهام صرف شستشوی لباس شد.مامانم بزرگترین سایزشو انتخاب کرده بود که تا اون زمان فقط نصفش مصرف شده بود.

بعد از کلی پرس وجو از یه دکتر توی تی وی ودکتر محمدرهام شنیدم که فیروز بهترین برند ایرانی هستش وامتحانش کردم. انصافا به کیفیت جانسون نبود ولی خیلی خیلی بهش نزدیک بود.

این شد که کم کم همه ی محصولات فیروز جاشونو توی خونه ی ما باز کزدن وبه جرات میتونم بگم از نظر من تنها برند ایرانیه که واقعا واقعا از تمام محصولاتش راضیم وکیفیتش عالی وبی نظیره وامیدوارم همینطوری هم بمونهزیبا

فیروز

ادامه درادامه مطلب

 

نازدارمامان توی همایش قبل از همه پذیرایی شدویه نصف فنجون نسکافه هم روی خودش ومن واتاق کنفرانس چپه کردخندونکوخیلی غصه خورد وهمش عذرخواهی کرد وتوضیح داد که حواسش نبودهچشمکهی هم من بهش دلداری میدادم که اشکال نداره مامان جون برای همه ممکنه پیش بیاد آراموهمه ی حضار هم دلداریش دادن ولی ول کن ماجرا نبودخندونک

 

فیروز

 

درحین مراسم هم سرش با تبلت گرم شد تا سروصدا نکنه ونظم جلسه رو به هم نزنه.

فیروز

اینم پسرم وهدیه ی شرکت مهربون فیروز

 

فیروز

 

وقتی بازش کرد کلی ذوق کرد چون یه عالمه ابزار دومینو بازی توش بود

فیروز

 

فیروز

 

فیروز

یک ساعتی با این محصولات دومینو بازی کرد وحدود یک ساعت هم با حباب توی بطری روغن کودک مشغول بود وبا صدایی خاص که درمی آورد(شبیه گاز ماشین) از این ور به اون ور هدایتش میکرد.

فیروز

بعدم به جای لگوهاش با محصولات فیروز برای ماشینهاش پارکینگ ساخت وصدام کرد تا از سازه ش عسک بگیرم

فیروز

البته از لنگه ی صندلش هم کمک گرفت

فیروز

روز خیلی خوبی بود به من وپسرم خوش گذشت

با تشکر ویژه از شرکت فیروزمحبت

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

زهرا مامان ایلیا جون
8 آبان 93 4:10
چقدر جالب ...من تا به حال جانسون استفاده نکردم خدا رو شکر من به پیشنهاد دکتر ایلیا از محصولات ایروکس استفاده میکنم ..امیدوارم که خوب باشه ..من که راضی ام خوشحالم که روز خوبی رو گذروندین
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
رضایت مشتری مهمترین اصله
ღمونا مامان امیرسام ღ
11 آبان 93 2:05
مبارک باشه دوستم خوب پسرمون خلاقه دیگه کلی خندیدم از صدای گاز ماشین
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونهمیشه خندون باشی به حق علی دوستم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 10:23
من تا یک سالگی برای روشا جانسون استفاده میکردم بعدشم که توفیق اجباری نصیبمون شده نزدیک خونمون یه داروخانه باز شد که دارو ها و محصولات خارجی به وفور توش دیده میشد منم واسش QV و lander و mustella استفاده کردم که از qv بیشتر از بقیه راضی بودم. منم باید دیگه فیروز بگیرم اگه واقعا اینجور که میگی باشه خیلی خوبه. وای خواهر اگه روغنش انقدر سرگرم کننده است که محمد رهام یک ساعت باهاش سرگرم بوده که حتما باید تهیه کنم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
عزیزم روشا خانومم آره بابا حبابش بچه مو گذاشت سرکار
مامان شقایقℒℴѵℯ
21 آبان 93 14:25
منم از روز اول ب پیشنهاد دکتر ارشان از فیروز استفاده کردم. همه چیزاش فیروز بود. منم خیلی راضی هستم. ایشالا ک همیشه با تن سالم از این محصولات استفاده کنی خاله ای
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
همینطور ارشان گلم