نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

عاقبت یک وروجک

1391/10/3 23:03
389 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : شنبه 31 تير 1391 | 16:06 | نویسنده : مامان سمانه

خدا یا آخه مگه من چیکار کردم که این مامان وبابا این بلاها رو سر من میارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

چه بلایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودتون ملاحظه بفرمایید

 

وای چقدر از زمین فاصله دارم!!!!!!!!!!!!!!ناراحتتعجب

عاقبت من

 

بابایی من میترسمهیپنوتیزم

عاقبت من

 

مامانی کمککککککککککککککککککککلافهمنتظر

عاقبت من

 

ماآنی(مامانی) اگه به خاطر کارهایی که توی پست قبل انجام دادم آویزونم کردی، پس چرا اسم پست رو گذاشتی شیرینتر از عسل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه این همه دوستامون از این پست وحرکتهای من خوششون اومد واقعا"چرا تنبیه به این وحشتناکی برام در نظر گرفتید؟؟؟؟؟؟؟؟شما که خودتون عاشق شیطنتهای من هستید،دلیل این کارتون چیه؟؟گریهگریهگریهعصبانیعصبانیعصبانیگریهگریهگریه

 

از مامان به محمدرهام:

نازگلِ طنازم، این کارما تنبیه نبود دوست داشتیم این تیپ عکس ازت داشته باشیم که تا سبک وزن بودی باید این کارو میکردیم وحسابی امنیت برات برقرار بود گلم چون بابایی مثل شیر در نزدیکی شما ومواظبت بود. وبه علت رعایت ایمنی بیشتر  از دستگیره ی آسانسور به جای دستگیره دربهای منزل استفاده کردیم. .امیدوارم نا راحت نشی واز این عکسهات در بزرگسالی نهایت لذت رو ببری.بوس برای عشق جاودانه مامان وباباماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)