نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

ملاقات فرشته ها

1391/10/3 23:21
585 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : شنبه 14 مرداد 1391 | 22:08 | نویسنده : مامان سمانه

سلام سلام صدتا سلام

من اومدم باز دوست جونام

 

فرشته ها

دیروز جمعه1391/05/13رفتیم دیدن کیان کوچولو واز دیدن روی ماهش لذت بردیم.به من که کلی خوش گذشت هم برای اولین بار یه نینی 5روزه رو از نزدیک میدیدم وهم خاله فاطمه جون(خاله مامانم)تمام اسباب بازیهای کیان رو به من داد  تا باهاشون بازی کنم وکلی هم از دست الاغ خنده روی کیان که از خنده غش میکرد خندیدم وشاد شدم.

اینم عکس کیان خوشمل ما

کیان

 فرشته فرشته

اینم عکس دوفرشته نازنین

2فرشته

 

فرشته

من دقیقا"17ماه و24روز از کیان جون بزرگترم.

بادیدن کیان جون یاد اون روزهایی افتادم که تازه زمینی شده بودم .یاد خداحافظی با فرشته های آسمون ،یاد دستهای مهربان خدا که من رو توی بغل مامانم گذاشت .

کیان یک بوی آشنا برام داشت .بله درسته!!! کیان تازه زمینی شده وهنوز بوی خدارو میده.خدایا خودت از  ما فرشته ها که به آغوش مادران وبه کره خاکی فرستادی محافظت کن.آمیــــــــــــــــــــــن

خدایا طعم زمینی شدن رو به فرشته های درگاهت وطعم شیرین مادری رو به مادران منتظر بچشون.آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

 

فرشته ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)