نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

شیرین تر از عسل3

1391/10/3 23:20
895 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : دوشنبه 9 مرداد 1391 | 0:02 | نویسنده : مامان سمانه

سلام وهزاران درود وخیر مقدم به شما نازنینان

 

یعنی چی مامی(جدیدا" به مامانم میگم مامی)؟؟؟؟میخوای من رو برای افطار بپزی؟؟دلت میاد؟؟

تو چشمای من نگاه میکنی ومیگی:

تو خوشمزه ترین خوراک دنیایی

واقعا"که.....................................................

3

خب مامان جون به جای من بیا این پیتی 3وآپو3(پیشی وهاپو) روبپزیم.باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا"کلاه مخصوص سر آشپز رو هم بده!!کفگیر یادت نره هااااااااااااااااااااا

 

دیگه چی میخوام؟؟؟؟؟؟

3

مامی بیزحمت اون دستگیره رو هم بده شاید لازمم بشه!!!!!!!!!

3

خب تجهیزات کامل شد بریم سر اصل مطلب

3

اگه این دایی جون گذاشت بخوابیم!!!!!

3

ای بابا...............

هیسسسسسسسسسسسسسس

3

محمدرهام شیطون وبلا

3

محمدرهام متفکر

3

بزن بریم عکس بعدی

اک........دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

3

 

این منم؟؟تو منی؟؟من توام؟؟

3

در حال تلاش برای نخندیدن

3

خود درگیری

3

خودشیفتگی

3

در راستای کمک به مامان در امور منزل

چیدمان مرتب وباسلیقه اسباب بازیها

3

 

نظافت رو از کجا شروع کنم؟؟؟؟؟

3

 

شستشوی سینک

3

وشستشوی سرامیکها وکابینتها

3

شکستن گردو برای افطار بابی

3

3

دیگه چه کمکی از دستم بر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3

بهتره برم سراغ کارهای خودم

تمرین صبروانتقال قطره ای آب از شیشه به ظرف مورد نظر

3

انجام کارهای غیر ممکن برای بالا بردن روحیه وپشتکار

نشستن برروی یکی از طبقات برج هوش

3

 

3

کسب مهارت تایپ توسط انگشتان پا

3

وپایان نوشت ومامان نوشت:

دریا دریا ستاره نذر نگاه وچشمان مهربان وچهره جذابت شیرینم.

3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)