نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تازه ها

1391/10/3 23:17
465 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : دوشنبه 9 مرداد 1391 | 12:27 | نویسنده : مامان سمانه

سلام

آغاز جمله گویی:

من در تاریخ1391/04/25برای اولین بارجمله گفتم که البته از چندین ماه پیش یه جمله ی مهم رو میگفتم یادتونه؟؟همونی که باعث شهرتم شده؟؟

 

آفرین به هوش وذکاوتتون همون:

شــــــــــــــــــــــــــــــــــــی شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده

منظورمه.

ولی الان دیگه رسما"جمله دو کلمه ای میگم واولین جمله ام این بود:

پیتـــــــــــــــــــــــــــــــی یف=پیشی(گربه)رفتتازه ها

من به همه چهارپایان وبعضا"مورچه ومگس وپروانه هم پیتی میگم.

 

ششمین پیرایش در ششمین روز دومین ماه تابستان:

ششمین پیرایش من توسط آرایشگر مخصوصم در تاریخ 1391/05/06انجام شد و کاملا"بیرحمانه موهامو کوتاه کرد وعلت اینکارش هم گرمای بیش از حد هوا بود.والبته اینکه همه تو خیابون من رو با دخترا اشتباه میگیرن ومامان متعجب با خودش میگه:

حالا خوبه لباساش پسرونه اس وموهاشم خیلی بلند نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعدش به من میگه:

الهی قربونت برم بس که خوشگلییییییییییی همه فکر میکنن دخملی.(جریان سوسکه ودست وپای بلوریهنیشخندنیشخندخندهخندهنیشخندنیشخند)

همه به مامان سمانه میگن کچلم کنه واونم میگه :

کلی با خدا راز ونیاز کردم که بچم کچل متولد نشه حالا خودم ببرم کچلش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه چرا؟؟؟مگه با کچلی مو پر پشت میشه؟؟؟الانم خوبه دیگه بچم ماشالله این همه مو داره.تازه هاواز صمیم قلبش از این پیشنهاد ناراحت میشه،پدرجونم که متوجه این موضوع شده بهش میگه یه روز که تو خواب باشی با ماشین موهاشو میزنم!!!!!!!!!!!ومامانم.............................................

تازه هاتازههاتازه هاتازه هاتازه ها

بذارین عکس العمل مامان رو نگم.هههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)