نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

هنرمند کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/10/4 0:04
634 بازدید
اشتراک گذاری

1391/08/03چهارشنبه

 

مامانم میگه:

هنرمند واقعی کودک 20ماه و18روزه ایه که از 3-2دقیقه غفلت مامانش کمال بهره رو میبره ویک همچین اثر زیبایی خلق میکنه.

هنرمند

تعجب نکنید!!!!!!!!!!

با عرض پوزش مامانی رفته بود یه جایی که همه تنهایی میرن ومنم از فرصت استفاده کردم ویک تکه از مداد شمعیم که دیشب شکسته بود رو از زیر مبل پیدا کردم و روی دیوار اتاق خودم ودیوار پذیرایی نقاشی کشیدم.

زیبا ساز وبلاگ

بذار رو پنجه هام بایستم تا از فضا حداکثر استفاده رو ببرم.

هنرمند

تازه ..................خوشحال وخندون دست مامانی رو گرفتم وآوردمش تا نقاشیمو ببینه وداشتم بهش میگفتم که جوجو کشیدم که ناگهان مامانی با چشمانی گرد شده ودر حالتی بین خنده ونگرانی گفت:

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

ومن از ترسم مداد شمعی رو انداختم زمین ومامانی خیلیییییییییییییی دلش برام سوخت وبرای اینکه ذوق هنری وخلاقیت من صدمه نبینه مداد شمعی رو داد دستم وگفت :

بیا پسرم بقیه نقاشیت رو هم بکش ولی از این به بعد بغیر از دفترت جایی نقاشی نکش،آفرین فرشته ی ناز من.

 زیباساز وبلاگ

 

دیگه چی بکشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنرمند

اونجا یه کم جاهست یه جوجوی دیگه بکشم!!!!!!!!!

هنرمند

ونظاره متفکرانه به اثر خلق شده

هنرمند

 

زیباساز وبلاگ

امروز جمعه 1391/08/05

من 20ماه و20روزه میشم وعید بزرگ قربانم هست خلاصه که مامانم خیلی خوشحاله واین تلاقی مناسبتها رو به فال نیک گرفته تنها بدیش اینه که من شدیدا سرما خوردم و مامان نمیتونه برام کیک درست کنه واز این بابت دپرسه!!!!!!!!!!

توی 20ماهگی کلی شیرینکاری داشتم که ان شالله مامانم یه پست بلند بالا رو بهشون اختصاص خواهد داد.

 

زیباساز وبلاگ

دوستان گل ومهربون عیدتون مبارک

آرزومند آرزوهاتون

محمدرهام ومامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)