نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

بهشت تهران

1393/2/12 13:40
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

 

یکشنبه1393/01/31میلاد بزرگ بانوی اسلام وروزمادر بود.چه زیباست صدای ماهکِ سه ساله ای که درآغوشت میکشد ومیگوید:

 

مامان سمانه روزت مبارک

هرچند اگر پدرش یادش داده باشد.

پسرگل وهمسرمهربانم یک دنیا ممنونم ازتونمحبت

وبه همین مناسبت دوشنبه 1393/02/01همراه با دوستم زهراجون وپسرگلش رفتیم باغ ایرانی.

هرسال وقتی اردیبهشت که عروس ماههاست ،میرسه دل من چندجا پرمیکشه،نمایشگاه کتاب،جشنواره گلابگیری قمصر،شیراز وبوی مست کننده بهارنارنج وجشنواره لاله های گچسر.امسال برای گزینه ی آخرم یه جایگزین عالی پیدا کردم.

باغ ایرانی نگو،یه تکه از بهشت بگو،امسال 3500راس لاله توی باغ ایرانی کاشته بودن که به نظرم باغ به اون زیبایی رو محشر کرده بود.

باغ ایرانی

بفرمایید ادامه مطلب

 

محمدرهام تو میکُشی منو تا چند تا عکس ازت بگیرم این عکسها از بین 206عکس انتخاب شده.عصبانی

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

مامان سمانه بسه دیگه انقدرازم عکس نگیر

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

خیلی از همسنهات عادت دارن انگشتهاشون رو میکنن توی دهنشون وبه پوستشون صدمه میزنن ولی شما خیلی شیک با دست این کاررو میکنی وبا اعصاب وروان من بازی میکنی،هرچقدر هم حواست رو پرت میکنم فایده نداره،تمام دورناخنهات زخمه ،حتی یک بار کلی خون اومد وکلی گریه کردی ولی بازم تا بیکار میشی میفتی به جون خودت.به دکترت هم که گفتم طبق معمول که حساسیتهای منو به سخره میگیره گفت:

تو غصه نخور دردش بگیره دیگه انجام نمیده

ولی آخه مگه میشه زخم درد نداشته باشه؟؟؟؟

نمیدونم والا تا تو بزرگ شی من دق نکنم خوبه!!!!!

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

باغ ایرانی

 

بهشت تهران

درحال گفتن جمله ی:

آبارو ببین

مامان سمانه اجازه میدی آب بازی کنم؟؟

بهشت تهران

وشروع آب بازی دلچسب

بهشت تهران

باید به تک تک فواره ها دست بزنی وگرنه آب بازیت خراب میشهخندونک

بهشت تهران

 

بهشت تهران

 

بهشت تهران

 

بهشت تهران

پیش به سوی فواره بعدیزبان

بهشت تهران

 

بهشت تهران

 

بهشت تهران

بعد از اینکه دوستامون رو دیدیم رفتیم سمت زمین بازی تا شما وروجکها حسابی صفا کنید.

بهشت تهران

 

بهشت تهران

وبازهم اب بازیبوس

بهشت تهران

رایان آب بازی دوست نداره ولی اینجا اومد برای تست یه دستی به آب زد.محبت

بهشت تهران

فسقلیهای سه ساله

بهشت تهران

 

بهشت تهران

واینم دنیز خانم دوستی که توی پارک پیدا کردی،روابط اجتماعی ودوست یابیت خیلی عالیه عزیزم،مخصوصا با بچه های بزرگتر وقتی بچه ها رو میبینی چنان از خود بیخود میشی که واقعا دلم برات میسوزه،از 19فروردین درحال تحقیقم میخوام چندروز درهفته وبه صورت نیمه وقت بذارمت مهد تا با همسالانت بازی کنی وبهت خوش بگذره ومهمترین گزینه م درانتخاب مهد اینه که تمیز باشه وآموزش نداشته باشه اصلا دوست ندارم از الان تحت آموزش مستقیم باشی فقط وفقط دلم میخواد بازی کنی وبچگی کنی واز بچگیت لذت ببری.

بهشت تهران

این ماشین حسابی که دست دنیزه از دیدگاه اون دوربین بود ومدام باهاش عکس میگرفت واز دیدگاه شماای کاش تبلت بود.

عزیزکم عاشق تبلتی یه روز توی تعطیلات عید من وبابایی داشتیم صحبت میکردیم که با لحن نازدار وشیرینت گفتی:

بابایی،برام تبلت میخری؟؟

من وبابایی چند دقیقه ای مات ومبهوت همدیگه رو نگاه کردیم.وبعد جفتمون معتقد بودیم که بچه ها پیشرفته شدن،اصلا فکرشم نمیکردیم نوگل سه سالمون ازمون تبلت بخواد.

بهشت تهران

ایشونم دوریس خانم خواهر دنیز هستنمحبت

بهشت تهران

رفتیم توی زمین بازی واز آقا پسرایی که اونجا بازی میکردن خواهش کردیم توپشون رو بدن تا شما ورایان یکی دوتا شوت بزنید آخه هیچکدوممون توپ براتون نیاورده بودیم.

بهشت تهران

یک پرتاب جانانه از قهرمان سه ساله تشویق

بهشت تهران

بعدش تا چشمت به این برگ ریزه ها خورد شروع کردی به پاشیدنشون توی هوا ودوریس هم از شما یاد گرفت.

عاشق این عکس معلق درهوات هستم پسرم،درست از لحظه ی تخلیه ی هیجانت عکس گرفتم،خیلی از این کار لذت بردی فرشته کوچولوی من

بهشت تهران

از اونجایی که عاشق عکس گرفتنیخسته،مامانت کم بود دنیز هم اضافه شدزبان،هی میگفت وایسا ازت عکس بگیرم شما هم از دستش فرار میکردیخنده

بهشت تهران

جوجه پرطلا غرق دربازیهای کودکانهبوس

بهشت تهران

یه دخترخانم جوان وقتی دید من دائم دارم ازت عکس میگیرم گفت میخوای از جفتتون بگیرم؟؟منم شعفمند از این مهربونی فورا پیشنهادش رو قبول کردم وماحصل این مهر شد این عکس .چشمک

بهشت تهران

با هم ورزش هم میکنیم.خندونک

از اونجایی که من عاشق بهارممحبت مثله سالهای گذشته سعی میکنم هرروز ببرمت پارک وگردش تا از این هوای بهاری بهترین استفاده رو ببریمتشویق،البته وقتی دوتایی پارک میریم معمولا دوربین نمیبرم چون فرصت عکاسی ندارم وشما هم از این قضیه بسیار راحت وخشنودی درنتیجه هیچ یادگاری نداریم ولی هردو خوش وخوشحالیم.زیبابغل

این ورزش با وسایل پارک رو هم از پارک سرکوچمون یاد گرفتیم،یه صخره های بزرگی هم توی پارکمون هست که من میذارمت بالای اونا وجیغ میزنیم یک دو سه وبا کمک من میپری پایینچشمک ،خلاصه که حداقل تایمی که توی پارکیم دوساعته،معمولا هم صبحها که زود بیدار میشی میبرمت که تا قبل از شلوغ وگرم شدن برگردیم خونه.چشمک

بهشت تهران

 

پشت صحنه:

فقط وفقط 5تا از عکسهای وروجکیهای نوگل باغ زندگی رو گذاشتم از دستشون ندید.خندهقه قهه

بهشت تهران

 

بهشت تهران

 

بهشت تهران

 

بهشت تهران

مامان خانوم،خسته م کردی انقدر از من عکس نگیــــــــــــــــر

بهشت تهران

یک دنیا سپاس بابت همراهی ونگاه مهربونتون

خدایارونگهدارتون

بهشت

بوسمحبتبای بایبوسمحبتبای بای

پسندها (2)

نظرات (10)

❀ مامان سمانه ❀
13 اردیبهشت 93 2:22
واقعا هم که اسم این پارک برازندشه...چقدر قشنگ بود همه جاوااااای من عاشق اون لاله های توی عکسای اول شدم ای جاااان به محمدرهام عزیزم...ماشالا چقدر بزرگ شده گلپسرمون وقتی بعضی کارها و رفتارهای محمدرهام جونو میخونم با خودم میگم دقیقا مثل ستایش...علاقه شون به دوست پیدا کردن یکی از اون شباهت هاشونه.منم واقعا دلم برای این تنهایی دخترکم میسوزه سمانه جونبه نظرم بهترین کار همین مهد بردنشونه...هم انرژی شون با بازی تخلیه میشه و هم کنار هم سن و سال هاشون خیلی چیزا رو یاد میگیرن. انشالا همیشه دلتون شاد باشه دوست خوبم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
جات واقعا خالی دوستم،محشر بود قربون ستایش جوووووووونم باهات کاملا موافقم،امیدوارم انتخاب درستی باشه همچنین شما دوست گلم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 0:56
سلام سلام به دوست گلم و پسر ماهش اولا که شرمنده دیر اومدم.ی چندروزی سرم شلوغ بود بعد هم بخدا منم دلتنگتونم شدید نمیگم با امیرسام بیرون نمیرم که دروغه اما با کسی قرار نمیذارم باورتون نمیشه حتی وقتی بابای امیرسام هم نیست کلی باهم خوش میگذرونیم و بیرون میریم اما امان از وقتیکه جایی بریم که میشناستشون یا باباش باشه.دیگه باید اعصاب و روان رو بوسید و گذاشت کنار از ی طرف هم میگم محمدرهام ارومه امیرسام هم به بچه های اروم زور میگه میترسم همدیگه رو ببینیم پشیمون بشیم. نمیدونم شاید هم باهم بازی کنند
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام سلام به روی ماه منا جون وسام جون ماهش دشمنت شرمنده این چه حرفییه عزیزم؟؟ هرطورراحتی عزیزم،هدف با هم بودنوخوش گذروندنه اگر فکر میکنی اذیت میشید بیخیال
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 1:03
درباره مهد بگم که بعد از عید من امیرسام رو نهاری کردم.چون خیلی دوست داشت اما ساعت 2 میرم دنبالش و دیر تر نمیشه.از طرفی بزرگتر شده و دیرتر خسته میشه از طرفی هم میتونه بیشتر با بچه ها ارتباط بگیره و کلی بهش خوش میگذره چند روزه اول که میرفتم دنبالش معلوم بود گریه کرده و الکی میگفت دستم زخم شده اما بعد میگفت تو کجا بودی من مهد بودم.خیلی وابسته شده بهم .اما من سری قبل ی فاصله 5 روزه انداختم و خداروشکر مشکلش حل شد.تازه اینبار با همه خاله های مهدشون هم دوست شده و مدام میگه که تو کلاس خاله های دیگه میره بنده خداها خدا صبرشون بده از اموزش بگم که اونا مثل ما نیستند که اجبار کنند.واقعا روششون خوبه.بیشتر هم تو سن بچه های ما مهارت زندگی و اداب اجتماعی کار میکنند که بچه ها هم باادب تر هم اجتماعی تر میشن تبلت هم به نظر من هرچیزی رو باید ازش کار خوب بخوای تا نتیجه خوب ببینی.من برای سام گرفتم برای عیدی و براش بازیهای اموزشی ریختم بدون اینکه حتی یکبار بگم کلی اسم حیوانات رو به لاتین یاد گرفته مهارت پازل چینیش هم عالی شده سرت رو درد اوردم حسابی حالا بیا خصوصی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
عزیزدلم امیرسام جون،خداروشکر که کمتر اذیت میشه وعادت کرده به دوری از مامانش،محمدرهام توی خانه بازی بدون من میمونه ولی مهد رو هنوز تجربه نکردمامیدوارم بمونه واذیت نشه ماهم خریدیم براش خواهر ولی موتور وماشین وانگری برد و... ریختیم بازی آموزشی نریختیم والا!!!!لطفا به من معرفی کن دوست جونم خوشحال شدم برامون این همه وقت گذاشتی،ممنون بابت تجربیات مفیدت عزیزم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 1:10
به به چه جایی کلی کیف کردم با دیدن عکسهاتون این فسقلیها که نمیذارن ادم عکس بگیره اما خیلی قشنگ شده.قربونت برم که کلافه شدی کلوچه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
جاتون خالی،عالی بودواقعا از دست من کلافه شده بود،بیچاره بچم باید ازش حلالیت بگیرم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 1:26
خصوصی داری گلم
مامان کیان کوچولو
14 اردیبهشت 93 15:31
به به چه جای زیبایی .. چقدر گلهای نازی البته محمد رهام گل هم یکی از این گلهاست .. همیشه پاینده باشین... لپتو بتشــــــــــــــَم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
چشمای زیبا بین شما زیبا میبینه دخترخاله جون
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 93 9:37
ینی رسما غش کردم با دیدن این عکسای خوشگل خیلی خیلی قشنگن بودن محمدرهام عزیزم هم زیبایی شون رو دوچندان کرده عکس دو نفره تون که نگوووووووو عکاسای پشت صحنهقربونش برم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
فدات شم دوست جونم جاتون بسیارخالی بود بوووووووووووس
الهه مامان یسنا
15 اردیبهشت 93 10:02
چه جای قشنگی دلم پر کشید بیام و منم سرمست بشم... خوشحالم که روی ماهت رو دیدم سمانه جان
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
جات بسیارخالی بود اله جونملطف داری دوستم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
26 اردیبهشت 93 0:41
خیلی خیلی قشنگ شده.کرجم پارک چمرانش جشنواره لاله ها بود که ما رفتیم واقعا زیبا بود .خدا رو شکر تو فروردین رفتیم ولی هنوز وقت نکردم پستشو بذارم سمانه جون برو تو نوشته های قدیم من بخون نوشته بودم که روشا پوست انگشت شستشو میکنه .یه مدت این کارو نمیکرد و من خاطرم جمع بود و آروم بودم الان دوباره از سر گرفته.من با مشاور صحبت کردم گفت بی خیالش شو ولی دلم میسوزه دور شستش زخمه و مثلا خیار میخوره که روش نمک داره اشکش راه می افته ولی بعد از خیاره دوباره روز از تو روزی از نوروانشناسه اگه اشتباه نکنم گفت عادات مکرره به مرور از بین میره ولی باور کن دودنه دونه موهای سیاه من با این کار از بین میره
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
اشکال نداره میزاری به زودی عزیزم اره روانشناس به خودمم همینو گفت وگفت اصلا بهش تذکر نده وفقط حواسشو پرت کن ولی این ناقلا مگه حواسش پرت میشه!!!!!!!!!!!!! منم خیلی اذیت میشم مخصوصا وقتی بقیه هم بهم تذکر میدن این کارشو که دیگه دیوونه میشم
❤مامان محمد و ساقی❤
25 خرداد 93 22:12
وای چه لاله های قشنگی تو شهر ما هم لاله کاشتن در مقابل درختا رو بریدنشهر شمالی کم درخت دیده بودی؟ عکسها خیلی خوشگلن سمانه جون مخصوصا" وقتی خودت رو میبینم بیشتر خوشحال میشم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
بی انصافاواقعا چرا؟؟؟ بس که مهربونی دوست خوب ومهربونم