نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

دلفیناریوم

1393/2/15 11:07
661 بازدید
اشتراک گذاری

1393/02/05جمعه

سلام به همه همراهان همیشگی

بالاخره بعد از یکسال طلسم دلفیناریوم رفتن ما شکست ،البته به قول مامانم شیر دریایییوم بود چون هنوز دلفینی وارد اون محوطه نشده ولی قراره تا 20روزآینده دلفینها هم به مجموعه اضافه بشنچشمکانشالله برای بازدید وخوش آمد گویی به اونا هم خدمت مجموعه میرسیمزیبا

اینم عکس بنده درانتظار برای شروع برنامه

دلفیناریوم

بفرمایید ادامه مطلب

اینجا توی دلم میگفتم چه دنیای معذب ومقرراتی دارن این آدم بزرگا،بذارید بیان این شیر دریایی ها دیگه!!این همه انتظار برای چیه آخه؟؟

دلفیناریوم

بذار برم ببینم نیومدن؟؟

دلفیناریوم

هیچی اینجا نیست مامانی!!سوال

دلفیناریوم

پس چرا نمیان مامانی؟؟خسته

وپاسخ تکراری مادر:میان الان مامان جونچشمک

دلفیناریوم

مامانی لطا"(همان لطفا خودتان)اجازه میدی از کیفت آدامس توت فرنگی بردارم؟؟اجازه

جدیدا به طعم توت فرنگی علاقه مند شدم اعم از شیر توت فرنگی،بیسکوییت توت فرنگی،آدامس توت فرنگی ودنت توت فرنگی،خلاصه همه ی اسانسهای توت فرنگی بلــــــــــــــــــــــــه ولی خودش نخیــــــــــــــــرنه

حالا چرا؟؟سوال

چون خودش جزو گروه میوه ها محسوب میشه ومن قسم خوردم به هیچ گونه ای از این گروه لب نزنمخندونک

دلفیناریوم

این کیه؟؟

این منم،درحال آدامس جوانی وانتظاری که گویا پایان نداردخسته

دلفیناریوم

یه وقت فکر نکنید من دو حس اخم وخنده رو با هم ترکیب کردما ،خنده که همیشه رو لبامه،اخمم تقصیر خورشید خانومهعینک

طی یک کولی بازی که در عینک فروشی درآوردم وجیغ وداد خجالتکه من عینک لازم ندارم حالا مجبورم با خورشید خانم فیس تو فیس بشم وصدامم درنیادخسته

دلفیناریوم

عادت مادرآزار این روزهای من

دلفیناریوم

بالاخره شروع شد.

اینم علی مومنی وشیر دریایی دست آموزشمحبت

دلفیناریوم

علی مومنی واِسکات،دختر بزرگ مجموعه محبت که چون کارش رو درست انجام داده داره جایزه میگیره ونوش جان میکنهتشویق
 

دلفیناریوم

 

دلفیناریوم

 

دلفیناریوم

فکر نکنیداینجا خسته شدم ودراز کشیدما!!!!!!نـــــــــــه نــــــــــــــــــــــــه نـــــــــــــــــــــــــــه!!!نه(این روزها این مدلی مخالفت میکنم وجذبه م رو به رخ میکشم با گفتن سه تا نه پشت سرهمدلغک)

حقیقت این است:من اینجا آفتاب گرفتم عزیزمخنده

دلفیناریوم

وقتی بابای عکاس رو دیدم خودمو به خواب زدمغمناکبلــــــــــــه یه همچین پسرهنرمند وناقلایی هستم بندهگیج

دلفیناریوم


خانواده سه نفره وگرم ما زیرحرم گرم آفتاب نیمروزی پایتخت

دلفیناریوم

وحوض میلادوتنها دلفینی که ما توی دلفیناریوم دیدیمقه قهه

دلفیناریوم

یه عکس مادروپسری زیرتیغ افتابمحبت

دلفیناریوم

بعدم رفتیم به دیدار کبوترها وجناب جغد وجناب کرکس با عظمت وجناب عقاب تیزچنگال

دلفیناریوم

وسپس راهی منزل مادربزرگ شدیم .

سپاس که ما رو دوست دارید وبهمون سرمیزنید

خدایارونگهدارتون

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان و مهزیار
15 اردیبهشت 93 11:43
سلام عزیزم.روزهای اردبیهشتی تون شاد شاد. اول جاش درست میکنن، اگه به شیرها توجه نشون بدیم انشاا... دلفینا رو هم میارن . حالا به مجسمه راضی باشید. از دیدنتون هم خیلی خوشحال شدم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم ،ممنون بله دیگه انشالله تاچندروزاینده میارنشون
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 93 8:03
امان و صد امان از انتظار و روند اجرای برنامه ها بچه ناز و خوشگل مارو تو اون آفتاب منتظر گذاشتن فدای اون اخم و خنده قاطیت بشم من خاله جون سمانه جون موهاتو ویو کردی جالب شده با ترکیب رنگ موهات بهت میاد
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
دقیقامیام برات توضیح میدم گلمفممنون از لطف ومحبتت
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
26 اردیبهشت 93 0:21
ای جان فدای اون تیپت بشم من با اون کلاه بامزه ات چه بامزه فقط حیف که معطلتون کردن. سمانه جون عکساتون خیلی خوشگل بود.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
قربون این همه مهربونیت الهه جون
❤مامان محمد و ساقی❤
25 خرداد 93 22:16
دلفینشیر اینجا خیلی خوشتیپ شده بودی گل پسررررررررررررررررررر
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
لطف داری خاله جونم